לימודים במכללת סאן ספארק – כי לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר

20140911_193925t

הילדים לומדים ונהנים, ההורים רגועים ומרוצים

תקופת הלימודים במכללת סאן ספארק חשובה גם להורים וגם לילדים.

מצד אחד, זאת תקופה מהנה ופוריה עבור הילדים. מצד שני, תקופה זו מעניקה להורים שקט וביטחון, כשהם יודעים שילדיהם נמצאים בידיים טובות בשעות אחר הצהריים. בעידן שרוב הילדים חשופים לאלימות פיזית ומילולית, כשהם צופים בטלוויזיה, או גולשים במחשב, בטלפונים ניידים וכו’, טוב לדעת שיש דרכים אחרות להעסיק אותם ובנוסף להקנות להם ידע בתחומים שהם מתחברים אליהם, להרחיב את חוג החברים שלהם ולקדם את עתידם המקצועי באמצעות לימודי מחשב בשעות אחר הצהריים במסגרת לימודים רצינית ואיכותית. 

לומדים להכיר את פונקציות המחשב מגיל צעיר

במסגרת הקורסים המועברים במכללת סאן ספארק לילדים ולנוער, התלמידים לומדים להכיר את עולם המחשבים באופן מקיף ומקצועי. כבר מגיל צעיר, ילדים בני 8+ מבינים את המהות של עולם המחשבים, לומדים להפעיל פונקציות שונות במחשב, שאפילו לא יודעים על קיומם. הקורסים בסאן ספארק מגוונים, נוגעים בכל תחום הנוגע למחשוב, כמו, טכנאי מחשבים המסוגל לתקן כל תקלה במחשב, חומרה ותוכנה, או קורסים בתחום הגרפיקה, תכנות, מנהלי רשתות ועוד. הקורסים מותאמים לגילאי התלמידים וצוות המורים המנוסה והמיומן עוקב אחרי ההשתלבות של התלמידים, מסייע להם ובאם מתגלים קשיים תומכים לכל אורך הדרך, עד שהתלמידים מסיימים את לימודיהם במכללה.

עתיד מקצועי מובטח

בין אם ילדכם יחליט לבחור להמשיך את לימודיו בתחום המחשבים לאחר שחרורו מצה”ל, או יבחר תחום אחר, בתום לימודיו במכללת סאן ספארק, יהיה לו לפחות מקצוע אחד (הוא יכול ללמוד מספר קורסים במהלך לימודיו בסאן ספארק). רכישת מקצוע עוד בטרם הגיוס לצבא, מקנה לצעירים אפשרות להרוויח כסף ולחסוך ללימודים גבוהים. גם אם זאת לא הכוונה כשהם נרשמים למכללת סאן ספארק, אין ספק, שמסגרת הלימודים של המכללה מעניקה לתלמידים אפשרות לעצמאות כלכלית בגיל צעיר, עיסוק בתחום שמעניין אותם, והיכולת להחליט איזה תחום מקצועי הם ירצו לבחור בהמשך.

כמו במשפחה גדולה ומאוחדת – כולם עוזרים לכולם

המרקם האנושי בסאן ספארק, הוא סיבה נוספת להצלחת התלמידים ולרצון של רבים הנרשמים לקורס אחד, להירשם לקורסים נוספים. צוות הניהול וההדרכה בסאן ספארק רואה בהצלחת תלמידיו, הישג אישי. עבורנו, כל תלמיד הוא יותר מעולם ומלואו. הצוות הניהולי והמורים מחבקים כל תלמיד המגיע לסאן ספארק, דואגים לשילובו בכיתה, מסייעים ברגעי משבר, עוקבים אחרי הצלחותיו, ודואגים שגם בבית, לתלמיד יהיו התנאים האופטימאליים להצלחה בלימודיו. מכללת סאן ספארק היא הרבה יותר ממכללה ללימודי מחשב, מכללת סאן ספארק היא בית ומשפחה גדולה ואוהבת.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button