איך הפכה אינסטגרם לאחת האפליקציות הפופולאריות ביותר בעולם

כמעט כולם משתמשים באינסטגרם או לפחות, שמעו עליה. אינסטגרם הינה אפליקציה חינמית המאפשרת לשתף תמונות וסרטוני וידיאו. את פעולות השיתוף מכנים “פוסט”. התוכנה מאפשרת למשתמשים לצלם תמונות או סרטונים ולאחר מכן, לשתף אותם ברשתות החברתיות השונות, כמו: פייסבוק, פליקר, טוויטר, פורסקוור, טאמבלר, במייל וכו’. התוכנה גם מאפשרת לעקוב אחרי משתמשים אחרים באמצעות הרשתות החבריות ולהגיב על הפוסטים שהם מעלים. התוכנה פותחה ומופעלת ע”י חברת סטארט אפ ונמצאת כעת בידיה של פייסבוק אשר רכשה אותה בשנת 2012 תמורת מיליארד דולר. מאז שהופיעה לראשונה, בשנת 2010, אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף התמונות והסרטונים הפופולארית והמבוקשת ביותר בקרב הגולשים ברשתות החברתיות למיניהן.

איך האפליקציה עובדת

המשתמשים המעלים את קבציהם לרשת, יכולים לבחור אחרי מי הם רוצים לעקוב. מעבר לאפשרות של צילום תמונות וסרטונים, לאינסטגרם תכונות נוספות, כמו, למשל, פילטרים מיוחדים לתמונות. האפליקציה מורכבת מ-5 לשוניות.

FEED: דף הבית של האפליקציה שבו המשתמש יכול לראות את הקבצים, תמונות וסרטוני וידיאו של המשתמשים שאחריהם הגולש בחר לעקוב.

EXPLORE: המשתמשים באפליקציה בוחרים את התמונות והסרטונים הפופולאריים ביותר של המשתמשים באפליקציה ואלו מועלים ומוצגים בדף אחד.

SHARE: בדף זה ניתן למשתמשים לשתף את התמונות שהם רוצים להציג. אפשר גם לצלם תמונות חדשות ע”י האפליקציה או להשתמש בתמונות, מספריית התמונות בטלפונים הניידים. לאחר שבוחרים פילטר רצוי לתמונה, אפשר ללחוץ על ה-V הירוק ולהמשיך לאפשרויות השיתוף.

NEWS: בדף החדשות אפשר למצוא את כל העדכונים של האינסטגרם: מי התלהב ואהב את התמונות של המשתמשים ומי עוקב אחריהם.

USER: דף ה-USER הוא דף ההגדרות של המשתמש, שבו ניתן להזמין חברים חדשים, לצפות בתמונות ובסרטונים שהמשתמש אהב וגם לערוך את הפרופיל.

כיצד אינסטגרם תורמת לקידום עסקים

כיום, כשאינסטגרם מהווה אחת האפליקציות הפופולאריות ביותר, בעלי עסקים רבים משתמשים בה כדי לקדם את עסקיהם. בעלי עסקים, יזמים, אומנים ואחרים, משתמשים באפליקציה כדי לשתף תמונות מעוצבות, סרטונים הקשורים לעסק שלהם וכו’. ישנם כאלה שגם הולכים יותר רחוק ועורכים תחרויות של תמונות וסרטונים באינסטגרם. בדרך זו הם מצליחים ליצור מודעות ובאז ברשת, כדי לקדם את העסקים שלהם. לאחר שהתמונות עוברות תהליך של עיצוב, מומלץ לתייג אותן כדי שניתן יהיה להפיץ אותן ברשתות החברתיות.

בדוק גם

כמה דברים שכדאי לדעת על תוכנת אינסטגרם

מהי המשמעות של המונח אינסטגרם? כמעט ואין אדם שלא משתמש היום באפליקציית האינסטגרם. לא חייבים …

Call Now Button