חברת מיקרוסופט מציגה מוצרים חדשים ומתקדמים

office365logo

האופק נראה בהיר מאד כשיש תוכנת אופיס ענן של מיקרוסופט

חדרי או אולמות שרתים, מהווים מראה מוכר בארגונים רבים בארץ ובעולם. בחדר ממוזג ומרווח, מותקנים שרתים וציוד טכנולוגי נוסף המאפשר לארגון לתפקד באופן שוטף ולמעשה אחראי לתקשורת הפנימית והחיצונית של הארגון. תקלות המתגלות בציוד הן חלק מההתמודדות של מנהלי מערכות מידע, מנהלי המחשוב ואנשי צוות אחרים המטפלים בשרתים. לפעמים גם תקלה מינורית שלא מאובחנת בזמן, עלולה ליצור בעיות בתקשורת ולפגוע בהתנהלות התקינה של העסק. עבור אותם אנשי מקצוע והארגונים שהם אחראים על ציוד התקשורת שלהם, תוכנת הענן של מיקרוסופט, אופיס 365 מהווה פתרון שהם ציפו לו במשך הרבה שנים.

כולם רוצים לעבוד בסביבת עבודה נוחה ויעילה

בכל מקום עבודה, הצוותים האחראים על התכנות, המחשוב והבקרה על המחשבים, שואפים לעבוד בסביבת עבודה, נוחה, יעילה ואמינה. צוותי המחשוב שעסוקים מעל הראש בהתמודדות עם נושאים רבים הקשורים לתקשורת בארגון, צמאים לפתרון יעיל, שימנע מהם להתעסק עם תקלות במערכת הנוצרות תוך כדי עבודה. הפתרון של תוכנת אופיס יעילה, מתקדמת ויושבת על סביבת ענן, הינו פתרון יעיל, זמין ונחוץ לארגונים שחייבים תקשורת פנימית וחיצונית, זורמת וקולחת. עבודה עם תוכנת אופיס 365 של מיקרוסופט מייתרת את השרתים ומאפשרת לצוות התקשורת של הארגון, לעבוד בשקט וללא תקלות שמופיעות מדי פעם, לעיתים ברגעים קריטיים וחשובים ביותר עבור הארגון.

למי נועדה תוכנת אופיס 365

סביבת ענן הינה תשתית אשר מספקת מבחר פתרונות, שיעדם להחליף או להשתלב במערך השרתים הקיים בארגונים. הפתרונות השונים הניתנים ע”י סביבת ענן, מתקשרים לשירותי הדואר האלקטרוני, לתשתיות המעניקות שירות, כמו: מכונות וירטואליות הפועלות בסביבת ענן ולהכוונה לפלטפורמות המעניקות שירות כמו שירותי Database או סביבת Web. הפתרון המושלם לתחום SaaS, המתקשר לשירותי דאר אלקטרוני, הוא תוכנת אופיס 365. מדובר בפלטפורמה המספקת שירותי דאר, מסרים מידיים, שיחות ועידה, שיירפוינט ועוד.

תוכנת אופיס 365 מאפשרת לעסקים, מכל הסוגים והגדלים, להגדיל את התוצרים שלהם באופן משמעותי ע”י תשתיות שניתן לראות רק בארגוני ענק. התוכנה מסייעת לחסוך זמן וכסף, ומשחררת משאבים יקרי ערך. תוכנת אופיס 365 משלבת את שולחן העבודה הידוע של מיקרוסופט אופיס עם ורסיות מקוונות של שרותי התקשורת, וגם מאפשרת שיתוף פעולה עם תוכנות כמו: Microsoft Exchange Online, Microsoft Lync Online ו-  .Microsoft ,SharePoint Online שירותי הענן של חברת מיקרוסופט הינם פשוטים לשימוש וקלים לניהול. אלו שירותים אשר מספקים אבטחה מלאה, אמינות ובקרה הדרושים לצורך הפעלה כל ארגון או עסק.

מוצריה האיכותיים והיעילים של חברת מיקרוסופט מבוקשים ופופולאריים לא רק במגזר העסקי, אלא גם מבוקשים במגזר הפרטי והאקדמי. כאחת מבין 10 השותפות של חברת מיקרוסופט בישראל, מכללת סאן ספארק מעבירה קורסים בפיקוח צמוד ובסיוע של חברת מיקרוסופט. סאן ספארק נושאת בתואר הכבוד של Learner Solution מטעם מיקרוסופט, ומזה כבר מספר שנים מעבירה מגוון מסלולים של קורסי מיקרוסופט, ביניהם: קורס פיתוח תכנות בסביבת מיקרוסופט, קורס טכנאי מחשבי PC, קורס מנהלי רשתות וכו’.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

Call Now Button