חוג טכנאי מחשבים לילדים

חוג מחשבים לילדים
חוג מחשבים לילדים

 

חוג טכנאי מחשבים לילדים – לומדים היום את מקצועות המחר

אין זה סוד שתחום המחשבים הוא תחום עיסוק נדרש ומבוקש. השימוש במחשבים הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו. עם זאת, בודדים הם האנשים שיכולים לתקן בעצמם תקלות תוכנה או חומרה במחשב האישי שלהם. בסאן ספארק, מרכז הידע ללימודי מחשב, מתקיימים קורסים ללימודי מחשבים לילדים ולנער. ילדים ובני נוער לומדים בכיתות לימוד מרווחות ונוחות, תחום לימוד המאפשר להם לעסוק באופן מקצועי במקצוע נדרש, ובעתיד, להמשיך ללימודי תואר ראשון במוסדות להשכלה גבוהה.

הילדים עצמם נהנים מרמת לימודים גבוהה, הם משתתפים בשיעורים הניתנים ע”י אנשי מקצוע מעולים ומיומנים, מכירים חברים חדשים ולומדים ממקור ראשון, כיצד לטפל ולתקן תקלות תוכנה וחומרה במחשב.

חוג טכנאי מחשבים לילדים – חיסכון לצד השקעה בעתיד

תקלות במחשבים, גם במחשבים המשוכללים והאמינים ביותר, קורות. הן יכולות לנבוע מווירוסים, מטיפול לא נכון בקבצים ובתוכנות, ומסיבות נוספות והן תמיד קורות ברגעים הכי לא מתאימים. כמובן, שגם הקבצים והמחשב עצמו, יקרים לליבכם, ואתם לא מוכנים שאדם לא מקצועי ייגע במחשב שלכם, פן, הוא יסב למחשב נזק נוסף. אבל, כשאחד הילדים שלכם, הוא טכנאי מחשבים מוסמך, ורכש במשך חודשים ארוכים, ידע ומיומנות בתיקון תקלות במחשב, אתם יכולים להיות רגועים שהמחשב שלכם יקבל את הטיפול המקצועי הטוב ביותר. בכיתות הלימוד של סאן ספארק, התלמידים בקורס טכנאי מחשבים לילדים, לומדים כיצד לפרק ולהרכיב מחשבים, לומדים להכיר את רכיבי החומרה שמהם עשוי המחשב, ולטפל בתקלות בתוכנה.

מדוע כדאי לצעירים להשתתף בקורס טכנאי מחשבים

לכל ילד יש חלום שהוא רוצה להגשים כשהוא יהיה גדול. ילדים חולמים להיות, רופאים, טייסים, עורכי דין, מנהלים גדולים בתחום שהם יבחרו ועוד. בשנים האחרונות, ישנם ילדים שחולמים ללמוד את תחום המחשבים. תחום המחשבים נחשב היום לתחום לימודים מבוקש עם סיכויים טובים להתקבל למקומות עבודה יוקרתיים, עוד בתקופת הלימודים עצמם.

אם ילדכם הוא “פריק” של מחשבים, יושב שעות מול המחשב, וחולם על לימודים בתחום המחשבים, יש לכם הזדמנות לרשום אותם למסלול הלימודים שהם חולמים עליו בעתיד. לימודים במסגרת של חוג טכנאי מחשבים לילדים, מעניק לילדכם את הכלים הראשונים ללימודי מחשבים בעתיד, כשהם יכולים לרכוש ניסיון עצום כשטכנאי מחשבים פעילים עד שיגיע הרגע שהם ירשמו ללימודי תואר ראשון בתחום המחשבים.

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

 

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

כתיבת תגובה

Call Now Button