יתרונות חברתיים של לימודי מחשבים בסאן ספארק

כאשר אנחנו רושמים את הילדים שלנו ללימודי העשרה מחוץ לשעות בית הספר והמסגרת הבית ספרית אנחנו רוצים לקדם את המיומנויות השונות שלהם ובכלל זה עם את המיומנויות החברתיות שלהם. אחד המקומות הטובים ביותר ללימודי העשרה ולימודים מקצועיים לילדים ובני נוער זה מכללת סאן ספארק. השתלבות הילדים בסאן ספארק בקבוצות חברתיות עם יכולת חשיבה דומה היוצרת חיבור וסולידריות בין הילדים, מגבשת אותם לפעול ביחד משום שהעניין המשותף עוזר לחיבור בין הילדים והשתלבותם. כך הילדים משפרים הן את הידע האישי שלהם והן את המיומנויות החברתיות שלהם.

לימודי מחשבים בסאן ספארק וקידום המיומנויות החברתיות של הילדים שלנו

לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים לקדם מאוד את המיומנויות החברתיות של הילדים שלנו. בקבוצות הלימודים במכללה הילדים לומדים עם ילדים אחרים בני גילם שיש להם תחומי עניין משותפים כמו להם. השיח הנוצר בין הילדים בלימודים הוא שיח של שיתוף פעולה ויצירת קשרים חברתיים. הילדים לומדים לעבוד במסגרת של צוות או קבוצה והם לומדים איך ליצור קשרים חברתיים מחוץ למסגרת הבית ספרית. קשרים אלו יכולים לאפשר לכל ילד ולכל נער להרגיש הרבה יותר בטוחים בעצמם והרבה יותר מוכנים לעולם האמתי.

לימודי מחשבים בסאן ספארק – איך לימודים בקבוצת השווים יכולים לחזק ילדים ובני נוער?

לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים לאפשר לילדים ובני נוער ללמוד בקבוצת השווים שלהם, כלומר עם ילדים ובני נוער שנמצאים באותה רמת חשיבה ורמה של מיומנויות חברתיות כמוהם. הלימודים יכולים לחשוף את הילדים להיכרות עם ילדים אחרים שלא לומדים איתם בבית הספר. היכרות זו יכולה לאפשר להם ליצור קשר אם אותם ילדים באופן שיהיה פורה לשני הצדדים. היכולת ליצור קשרים חברתיים חדשים היא יכולת חשובה מאוד וחשוב מאוד לאפשר לילדים שלנו לתרגל אותה כבר מגיל צעיר. ילד שיודע ליצור קשרים חברתיים וגם לשמור עליהם לאורך זמן יכול להיות ילד שהוא לא בודד ושהוא מאושר מאוד.

לימודי מחשבים בסאן ספארק וקידום חברתי ורגשי של ילדים ובני נוער

לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים לתרום רבות לקידום החברתי והרגשי של ילדים ובני נוער. במסגרת הלימודים במכללה ילדים ובני נוער יכולים לבטא את היכולות הרבות שלהם ולהרגיש יותר בנוח עם עצמם. ככל שהילדים שלנו ירגישו יותר בטוחים ביכולת האישית שלהם כך יהיה להם קל יותר ליצור קשרים חברתיים חדשים ולשמר חברויות ישנות. הלימודים במכללה מחזקים מאוד את תחושת הערך העצמי של התלמידים והם מאפשרים לכל תלמיד להראות במסגרת של קבוצה את נקודות החוזק האישיות שלו הן בתחום הלימודי והן בתחום האישי. הלימודים יכולים לאפשר לכל תלמיד להעז ליצור קשרים חדשים וגם ללמוד איך עובדים על פרויקטים בשיתוף ואיך ניתן להיות חלק מחברה וקבוצה.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button