כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על יוטיוב

דברים חשובים שכדאי לדעת על יוטיוב
דברים חשובים שכדאי לדעת על יוטיוב

איך הפך יוטיוב לאחד האתרים הנצפים ביותר בעולם

יוטיוב הינו אחד האתרים הפופולאריים והנצפים ביותר בעולם. הוא גם האתר המוביל בעולם בתחום שיתוף הווידיאו. במשך השנים אתרים אחרים ניסו להתחרות בהגמוניה של האתר, אך לא הצליחו לחקות או לגבור על עליונותו של האתר. אתר היוטיוב גם משמש כמנוע חיפוש מבוקש, ורק מנוע החיפוש של גוגל מקדים אותו בפופולאריות שלו.

אתר היוטיוב נמצא במקום השלישי בקטגוריית האתרים הנצפים ביותר, כשגוגל ופייסבוק הם האתרים היחידים שמקדימים אותו. הסרטונים המועלים באתר, כבר מזמן אינם עוסקים אך ורק במוסיקה. אין נושא שלא תחפשו עליו מידע, ולא יהיה עליו לפחות סרטון אחד ביוטיוב.

בתחום המוסיקה, יוטיוב משמש כאנציקלופדיה המכילה חומר רב בכל תחומי המוסיקה כולל סרטונים בעלי ערך רב, גם חומרים נדירים שלא פורסמו לפני שהגיעו ליוטיוב.

מהי החשיבות של יוטיוב ככלי שיווקי?

המשתמשים באתר יכולים להיכנס לדף ניהול החשבון שלהם, ולקבל תמונה מפורטת על נתוני הצפייה בסרטונים שהם פרסמו כולל נתונים מתקדמים ביותר. האינטרס המשותף של יוטיוב והמשתמשים הוא להגיע למספר רב של צפיות מצד הגולשים. באמצעות חשיפת כמויות הצפיות ע”י כלי ניתוח מתקדמים, יוטיוב מאפשרת למשתמשים ללמוד מדף הנתונים את המידע הנחוץ להם, ולשפר את הנתונים במספר דרכים.

רשת וותיקה מעודכנת ויעילה

אתר היוטיוב הוא דוגמה טובה לספק שירות שהניסיון הרב שהוא צבר, מעניק לו יתרון על פני כל המתחרים. יוטיוב עשה את צעדיו הראשונים בשנת 2005 ובשנת 2006 נרכש ע”י חברת גוגל. למעשה, יוטיוב הינו אתר אינטרנט, אשר מאפשר למשתמשים הרשומים באתר, להעלות ולשתף סרטונים (סרטוני וידיאו, הרצאות, וידיאו קליפים ועוד) וכמובן, לצפות בהם. נכון לשנת 2015, לפי דירוג האתרים של אלקסה, אתר היוטיוב ממוקם במקום השלישי מבין האתרים הנצפים ביותר בעולם. בישראל, יוטיוב ממוקם במקום הרביעי. לכל גולש רשום יש את האפשרות להעלות סרטונים לאתר, לדרג אותם ולהגיב על סרטונים של אחרים. ניתן לשבץ בקלות סרטונים מיוטיוב באתרי אינטרנט אחרים או בבלוגים. כיום יותר מ-80% מהסרטונים המוטמעים בבלוגים פרטיים ובאתרים אחרים הינם סרטונים שהועלו מיוטיוב.

יוטיוב הינו מוצר השייך לחברת גוגל, המאפשר להשתמש בסרגל החיפוש המיוחד של החברה, המכונה גוגל וידיאו, כאשר חלק גדול מהתוצאות המתקבלות דרכו מגיעות מאתר היוטיוב. אתר היוטיוב מהווה היום חלק אינטגראלי וחשוב מתרבות האינטרנט בחברה המודרנית. לא רק זאת, הצפייה ביוטיוב מהווה מדד הצלחה ויכול לפרסם במספר דקות ריקוד, שיר או אירוע שצולם והועלה לאתר. ישנן דוגמאות רבות של שירים וריקודים שהועלו ביוטיוב עוד לפני שזכו לפרסום במדיה אחרת, וזיכו את בעלי הסרטון במיליוני צפיות בכל העולם, ולפעמים גם למספרים הרבה יותר גבוהים.

עוד חוגים:

חוג רובוטיקה

חוג מחשבים לילדים

Call Now Button