ללמוד מחשבים – מי יודע באמת להפעיל את המחשב שלו

למה חשוב לדעת להשתמש במחשב

ילדים מגיל צעיר מתמכרים למחשב. הם מדליקים את המחשב מיד כשהם קמים בבוקר, משחקים עליו עד שהולכים לבית הספר, וכשהם חוזרים מהלימודים, הם מתמסרים אליו ולפעמים להורים, מאד קשה להפריד ביניהם. באותם הרגעים, ההורים בטוחים שהילדים שלהם הדור הבא של ההייטק. אך בחלק גדול מהמקרים, הם טועים. כי לא כל ילד שיושב שעות על המחשב, יודע גם איך להשתמש בו. למעשה, ילדים לרוב משתמשים בפונקציות המחשב שהם צריכים בשביל המטרות שלהם. כלומר, אם הם צריכים פונקציות שיכולות לעזור להם בהורדת משחקים או אפליקציות על הנייד או על המחשב, הם ילמדו רק את הפונקציות הנדרשות להם, ולא יותר. וכשחושבים על זה, במיוחד כשההורים מבינים את המצב, פשוט חבל על הזמן שהילדים מבזבזים בישיבה על המחשב, בחיפוש משחקים או אתרים חדשים, כשהם יכולים בזמן הרב שהם יושבים על המחשב, גם להכיר אותו באופן יותר מקצועי ויעיל.

מה קורסי מחשבים לילדים יכולים לתרום לילדים בגיל צעיר

למען האמת, לא כל ילד שיושב שעות על המחשב, הוא בעל פוטנציאל להיות איש הייטק מבריק בעתיד. אך אין זמן טוב יותר מגיל הנעורים, כדי לרשום את הילדים לחוג מחשבים, שבמהלכו הוא יוכל לקבל את המידע הבסיסי לעבודה עם המחשב, וכיצד להפיק מהידע שלו את המקסימום. במרכז הידע סאן ספארק, מתקיימים חוגי מחשבים לילדים מגיל 8, שבמהלכם התלמידים לומדים את יסודות המחשב, לומדים כיצד לבנות ולעצב אתרים, וגם יכולים להפוך את הידע שלהם למקצוע מבוקש ונדרש, כמו קורס לטכנאי מחשבים.

קורסי מחשבים לילדים המותאמים לגיל ולידע של התלמיד הצעיר

בסאן ספארק הילדים הצעירים יכולים להשתתף בקורסים שתוכננו ועוצבו בהתאם ליכולות ולגיל שלהם. קורסי מחשבים לילדים המוצעים לילדי 8+ נזכיר את: קורס מכינה לגילאים 8-10, מסלול תכנות למתחילים בעזרת גיים-מייקר, קורס גרפיקה דיגיטלית ועולם הקולנוע ועוד. רוב הילדים המשתתפים בקורסי הבסיס בסאן ספארק, נרשמים לקורסים נוספים, וממשיכים את חוויית הלימוד של עולם המחשוב, כשהם צוברים ידע, ניסיון וחברים חדשים. מעבר לידע שהם צוברים, התלמידים מתבקשים להכין שיעורי בית, להכין פרויקטים ועבודות גמר, הרבה פעמים, בשיתוף עם חברים הלומדים איתם בכיתה.

בדוק גם

מורדכי שלו פרויקט גמר 2015 גרפיקה ממוחשבת ובניית אתרים בסאן ספארק

Call Now Button