מדוע אנגלית ברמה גבוהה חשובה לקידום מקצועי בתחום ההייטק

30560040_l

התרומה החשובה של ידיעת שפות בעידן המודרני

ידיעת שפה נוספת מעבר לשפת האם, או לשפה המדוברת עשויה להיות שימושית מאד במצבים בלתי צפויים. למשל, עבור ישראלים רבים, השימוש בשפה האנגלית הוא חלק בלתי נפרד מחייהם ביומיום. בעבודה, בלימודים, בנסיעות לחו”ל ובמקרים אחרים. עבור רבים, ידיעת השפה האנגלית, היא לא לוקסוס, אלא כורח אמיתי. מומלץ ללמוד אנגלית באופן יסודי ומקצועי כבר מגיל צעיר. ישנם מקומות בארץ שמלמדים אנגלית כבר מגיל הגן. אם עדיין לא הספקתם לשדרג את הידע שלכם באנגלית, או שאתם מרגישים שאתם יכולים לשפר אותו, תמיד תוכלו להירשם לחוגים באנגלית המועברים במוסדות המתמחים בכך.

במכללת סאן ספארק מודעים היטב לחשיבות של ידיעת השפה האנגלית. כדי לסייע לתלמידים הרבים המגיעים אל כותלי המכללה במסגרת לימודיהם, המכללה החליטה לפתוח כיתות לימוד, שבמסגרתן התלמידים יוכלו לשפר את ידיעת השפה המדוברת והשימושית ביותר בעולם.

מדוע אנגלית נחוצה בעולם התעסוקה

ידיעת שפה שנייה, במיוחד אם זאת אנגלית, מהווה יתרון חשוב ובעל משמעות רבה בעולם התעסוקה. בשל מהפכת עולם התקשורת, עם השתלטותו של האינטרנט על כל פעילות הנעשית בכל תחום, עולם המסחר ושוק ההון הפכו לבינלאומיים ופעילות מסחרית המתרחשת בסין, יכולה להשפיע על שוק ההון בישראל ובמדינות אחרות בעולם. כדי להיות חלק מכל השינויים והחידושים המתרחשים בימינו, שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, הפכה להכרח עבור אנשים המעוניינים להיות חלק פעיל מעולם התקשורת, המסחר וההייטק.

מתכנתים, מנהלי רשתות, אנימטורים, בוני ומעצבי אתרים באינטרנט וגם אחרים, נדרשים לדעת אנגלית ברמת ידע גבוהה מהרגיל. אמנם, רבים מהמונחים המופיעים בתוכנות השונות, הינם מונחים טכניים, אך לעיתים קרובות, אדם העוסק בתחום המחשב, נדרש לקרוא חומרים שנכתבו באנגלית ועדיין לא תורגמו לשפה אחרת.

בסאן ספארק, צוות המדריכים מסייע לתלמידים המתקשים בהבנת מונחים באנגלית שאליהם לראשונה הם נחשפים בעת לימודיהם. עם זאת, על מנת להבטיח תהליך לימוד זורם וקולח, מומלץ לכל תלמיד, לשפר ולשדרג את היעד שלו באנגלית, ידע שילווה אותו בחייו המקצועיים ויסייע לו להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה בארץ או בחו”ל, וכמובן, להיקלט למקומות עבודה איכותיים.

בדוק גם

מדוע כדאי להיות מקושרים ללינקדאין?

מהי רשת חברתית לינקדאין? האתר לינקדאין, הוא למעשה רשת חברתית עסקית שיעדה העיקרי, הוא טיפוח …

Call Now Button