מדוע כדאי לילדיכם ללמוד בסאן ספארק

sunspark_IMG_7855t

כיצד בוחרים עיסוק מתאים לילד

הורים, האם לאחרונה יצא לכם לשאול את עצמכם, כיצד תוכלו לדאוג לעיסוק הולם לילדכם בשעות אחר הצהריים? אם כן, אל דאגה, שאלת העיסוק המועדף לילדים שיש להם פנאי רב אחרי שעות אחר הצהריים, מעסיקה הורים רבים ברחבי הארץ. כמו כל הורה אוהב ואכפתי, גם אתם מביעים דאגה כאשר ילדכם יושב שעות ארוכות מול המחשב, משחק באייפון, בסמארטפון או באייפד, או, יותר גרוע מכך, נעדר מהבית בשעות אחר הצהריים עד הערב, מבלי שבאמת תדעו היכן הוא נמצא. ואם אתם, צריכים לעבוד עד מאוחר, הדאגה וחוסר האונים, רק גוברים. אין זה סוד, שילדים משקיעים את רוב זמנם בשיטוט בין הרשתות החברתיות, וכתחליף למפגשים הפרונטאליים של פעם. אם בעבר, ילדים היו נפגשים בנקודות מפגש קבועות, ברחוב או בבית של אחד מהם, היום הם לרוב, מתקשרים באמצעות גלישה ברשתות החברתיות.

הגיע הזמן לשנות את סדר היום ואת ההרגלים של ילדכם

האחריות של הורים כלפי ילדיהם היא מקיפה ועמוקה, והיא כוללת הענקת קורת גג, מזון וביגוד, טיפולים רפואיים, ערכים וחינוך פורמאלי לילדיהם. בשעות אחר הצהריים, ישנם מאות אלפי ילדים בארץ, שנשארים לבד ללא השגחת אדם מבוגר, מכיוון שהוריהם עובדים שעות ארוכות במקומות עבודה שונים. היום אפשר, להפוך את העיסוק התמידי של ילדים שעסוקים בזמנם הפנוי באייפדים, בסמארטפונים, ובמחשבים האישיים לעיסוק מאתגר, מעניין ומפתח. במכללת סאן ספארק מאפשרים לילדים להפוך תחביב לכלי חשוב להפקת ידע ורכישת ניסיון בהפעלת ויצירת תוכנות מחשב ועוד. במהלך לימודיהם בסאן ספארק, ילדים לומדים להכיר ולהפעיל תוכנות מחשב חדישות ומתקדמות בכיתות לימוד מאובזרות בעזרת מדריכים מנוסים ומיומנים.

 

עידן המחשבים כאן ועכשיו

הורים המעוניינים לרשום את ילדיהם לקורסים המתקיימים במכללת סאן ספארק, יכולים לקבוע פגישה ולהגיע עם ילדיהם, לבחון את היכולת ואת ההתאמה שלהם למסגרת לימודים עשירה ומאתגרת. הקורסים הניתנים מתאימים לילדים החל מגיל 8+ ומותאמים ליכולת של הילדים ולתחומים שמעניינים אותם. הילדים יכולים לבחור בעצמם את התחום שמסקרן ומושך אותם, לנצל את היכולת השכלית הטבעית הטמונה בכל אחד מהם ולהיכנס לעולם המחשבים, כאן ועכשיו.

 

כלים חדשים ועוד הרבה סיבות למה כדאי ללמוד בסאן ספארק

הכלים שהילדים מקבלים בעת לימודיהם בסאן ספארק, ישמשו אותם לא רק בעת הנוכחית, אלא גם בעתיד, במקצועות שונים, לא כולם קשורים לעולם המחשב.למשל, גם בתחום הרפואה יש היום תוכנות המשמשות רופאים למטרות שונות וכו’. הילדים נהנים מקשרים חברתיים חדשים, ולא רק באמצעות רשתות חברתיות. הם יוצרים משחקים שאנשים אחרים יוכלו ליהנות מהם, הם זוכים לחוויה מרעננת ועשירה בניגוד לילדים אחרים, שממשיכים את מסלול חייהם כפי שכולנו מכירים.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button