מהי תוכנת אדובי פרמייר

מהי תוכנת אדובי פרמייר?
מהי תוכנת אדובי פרמייר?

למה נועדה תוכנת אדובי פרמייר

תוכנת אדובי פרמייר הינה תוכנת עריכת וידיאו מהידועות ומהטובות בתעשייה. באמצעות התוכנה ניתן לערוך קבצי וידיאו לסרט משפחתי או מקצועי, פרסומת או קליפ. ע”י שימוש בשיטות עריכה מתקדמות כמו חיתוך ומיזוג קטעי וידיאו ומעברי עמוד מתקדמים, ניתן להוסיף אפקטים ואנימציה מדהימים, לערוך פסקול, לצבע תיקוני צבע לסרט וגם להוסיף כותרות מעוצבות וכו’. עם אדובי פרמייר אפשר להפוך צילום לנגטיב, להילוך איטי, לחלק את המסך למספר אזורים המכילים אפקטים שונים, להוסיף צלליות על רקע לבן, וגם לחלק את הצילום לסצנות נפרדות.

למשל, אדובי פרמייר מאפשרת לחלק סצנת מרדף למספר חלקים. בחלק העליון של המסך, ייראו את המכונית הרודפת, ובחלקו התחתון, את הדמויות הנרדפות מנסות להימלט. בנוסף, התוכנה מאפשרת שימוש בפילטרים המדמים עדשות צילום מגוונות ואופציה לצרף כיתוב על הסצנות כפי שרואים בקליפים ב-MTV, ומבחר אופציות עריכה נוספות.

פרמייר מספקת רמת ביצועים ואיכות תמונה גבוהות. הסרטים הנוצרים באמצעות תוכנת אדובי פרמייר מיועדים לשימוש לשידור טלוויזיה, די.וי.די, לסרטי קולנוע, למכשירים ניידים וגם לפורמטים המותאמים לרוב המסכים.

כיצד עובדים עם תוכנת פרמייר

תהליך העבודה עם תוכנת אדובי פרמייר מתבסס על איסוף וסידור של כל חומרי הגלם, הכוללים, תמונות, צילומים וסרטים לא ערוכים, שיש בכוונת המשתמשים לשלב בגרסה הסופית. התוכנה מאפשרת, באמצעות חלון עם מוניטור, לצפות בחומרי הגלם כדי לעבור בתוכם בקלילות. בתחתית המסך ניתן למצוא את “הטיים ליין”. “הטיים ליין” של אדובי פרמייר הוא ציר הזמן שעליו ניתן לעבוד ולבצע חיתוכים, לסדר מחדש סצנות, פריימים ועוד. בנוסף, באמצעות הטיים ליין, למשתמשים יש שליטה על משך הסרטון, במידה שהם מעוניינים בסרטון שאורכו 30 שניות בדיוק, כמו אורכה של פרסומת, למשל.

קורס עריכת וידיאו בסאן ספארק

אם אתם מעוניינים להכיר מקרוב את היתרונות של תוכנת אדובי פרמייר, ולהפוך תחביב למקצוע, בסאן ספארק מרכז הידע, מתקיימים קורסים לעריכת וידיאו בכיתות מרווחות ומצוידות בציוד משוכלל ומתקדם. השיעורים מועברים ע”י בעלי מקצוע מיומנים בעזרת תוכנת אדובי פרמייר ותוכנות מתקדמות נוספות. קורס עריכת וידיאו בסאן ספארק, מכין את התלמידים לקראת שילובם בתעשיית הטלוויזיה, האנימציה והקולנוע. במהלך הקורס התלמידים מקבלים לידיהם ידע נרחב ואת הכלים החדשניים ביותר בתחום שמתחדש ומפתיע כל יום מחדש, תחום האפקטים התלת מימדים. בקורס נלמדים נושאים נוספים כמו: הכנת סרטונים לדי.וי.די., עריכת ועיבוד וידיאו דיגיטאלי, שילוב וידיאו ואנימציה באפטר אפקט ועוד.

עוד קורסים:

קורס תכנות לנוער

חוג רובוטיקה

Call Now Button