מה חשוב לדעת על תעשיית ההדפסה הדיגיטאלית

31051971_xxSUNSPARK

בתקופה האחרונה, אנחנו שומעים הרבה על הדפסה באמצעות מדפסת דיגיטלית תלת מימדית, על השימוש המגוון בה, על האפשרות של הדפסת דגמים תלת ממדיים ועל הדיוק והאיכות של ההדפסות. כדי להבין מהן היכולות והאפשרויות שהדפסה במדפסת תלת מימד מעניקה למשתמשים, כדאי להכיר מקרוב את תכונותיה של מדפסת חדישה ומתקדמת.

 

מהי הדפסה באמצעות מדפסת דיגיטלית תלת ממדית

הדפסה דיגיטלית תלת מימדית הינה טכנולוגיית ייצור אשר מאפשרת באמצעות פקודה ישירה מהמחשב לייצר דגמים תלת ממדיים. כעיקרון, מכונת ההדפסה התלת מימדית מייצרת דגמים (אבטיפוס) מפולימרים שונים, כשהם נבנים שכבה אחר שכבה עד לקבלת הדגם הסופי, כפי שהוא תוכנן בתוכנת התב”ם (תכנון באמצעות מחשב – CAD). המדפסת התלת ממד הראשונה נוצרה ע”י צ’אק האל מחברת “3D Systems” בשנת 1983.

בימינו ישנם סוגים רבים של מדפסות תלת ממד המשמשות למטרות שונות. למשל, מדפסות המיועדות להדפסת אובייקטים צבעוניים, מדפסות תעשייתיות לייצור מתכות, וכמובן, מדפסות ביתיות לשימוש ביתי הנמכרות במחירים יחסית נמוכים.

 

מה ניתן לייצר באמצעות מדפסת תלת ממד ביתית?

שאלה שמעסיקה רבים, הינה, מה ניתן לייצר באמצעות מדפסות תלת ממד ביתיות? הטכנולוגיה החדישה, מאפשרת לכל אדם יצירתי עם ידע במחשבים, לפתח ולייצר דגמים חדשנים, של כמעט כל מוצר אפשרי. ניתן היום לייצר באמצעות מדפסת תלת ממד ביתית, מודלים של כסאות, ביגוד מעוצב, כדים ממתכת ומקרמיקה, צעצועים מפלסטיק ועוד.

תחשוב רגע, אילו משחקים, צעצועים או יצירות, ילדיכם יכולים להפיק מהדמיון, מהידע ומהטכנולוגיות המתקדמות שמספקת מדפסות דיגיטלית תלת ממדית.

 

סאן ספארק פותחת בפני ילדיכם עולם חדש ומרתק

במכללת סאן ספארק ילדיכם יכולים להשתתף בקורסים המעניקים את הידע הנדרש, כדי ליצור עולם חדש ומרתק, שבו ניתן להפוך רעיון יצירתי למוצר אמיתי. המשתתפים בקורסים לומדים את רזי ההפעלה של מדפסות תלת ממדיות, כיצד להפוך את הרעיונות שלהם למוצר מוחשי שלפני שנים הוא רק יכול היה לחלום עליו. צוות המורים בסאן ספארק מסייע לילדיכם ללמוד תחום חדש, המהווה אחד התחומים המעניינים והמושכים ביותר בתחום הגרפיקה התלת ממדית. מעבר לידע החשוב והיקר שהתלמידים רוכשים, מכללת סאן ספארק מסייעת לממציאים החדשים לשווק את ההמצאות שהם הפיקו בעזרת הדמיון והידע שהם רכשו במהלך הקורס.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button