מתי כדאי להפוך תחביב למקצוע?

מתחילים להגשים את החלום מגיל צעיר

נראה לכם קצת מוקדם שבגיל 8, ילדכם ילמד מקצוע לעתיד? למען האמת, לחשוב על ילדים שנמצאים בכיתה ג’ וכבר מתחילים ללמוד מקצוע שאחרים מתחילים ללמוד אותו רק אחרי סיום השירות הצבאי, זאת אכן מחשבה קצת מהפכנית. אבל, אם ילדכם גילה עניין בתחום התכנות או האנימציה והוא בעל כישורים ורצון ללמוד תחומים המשלבים מורכבות ועניין, למה לעצור מבעדו להגשים את חלומו? במכללת סאן ספארק מאפשרים לילדים החל מגיל 8+ ללמוד מקצועות מלאי אתגר ועניין. בסאן ספארק מתקיימים חוגים המותאמים לילדים המעוניינים ללמוד תחומים טכנולוגיים שהם נחשפים אליהם ביומיום. למשל: קורס מכינה לגילאים 8-10, מסלול תכנות למתחילים, קורס גרפיקה דיגיטלית ועולם הקולנוע ועוד.

האם המקצוע שילדכם לומד יהיה רלוונטי בעוד כמה שנים?

זאת שאלה שהורים רבים שואלים את עצמם, כאשר ילדם מבקש ללמוד מקצוע כבר בכיתה ג’ או בכיתה גבוהה יותר. נכון, הטכנולוגיות מתקדמות במהירות, לפעמים במהירות מסחררת, כשבכל עת נוצרים שינויים חדשניים בתוכנות קיימות או יוצרים תוכנות חדשות המחליפות את הישנות. עם זאת, כדי להכיר את התוכנות החדשות או להבין את השינויים בתוכנות הקיימות, ילדכם יהיה זקוק לידע הבסיסי שניתן לקבל אך ורק כאשר לומדים את יסודות התכנות או כל תחום טכנולוגי אחר. תלמידים רבים בסאן ספארק, ממשיכים את לימודיהם במכללה גם לאחר שהם סיימו את הקורס הראשון וכשהם עומדים להתגייס לצבא הם כבר מתכנתים מנוסים, או אנימטורים בעלי ידע נרחב, כולל תעודות גמר בתחומים, כמו ניהול רשתות, טכנאי מחשבים מוסמך ועוד.

מה עושים אחרי שמסיימים ללמוד בסאן ספארק

הורים שרשמו את ילדיהם הצעירים מאד לחוג הראשון בסאן ספארק, עם לא מעט חששות בלב, אחרי כמה שנים, מוחאים כפיים ומתרגשים כשילדיהם מסיימים את הקורס האחרון במכללת סאן ספארק. ילדים שגילו עולם חדש, מרתק ומאתגר, ממשיכים ללמוד קורס ועוד קורס בסאן ספארק, כשהם רוכשים ידע ומיומנויות בתחום המחשוב. רבים ממסיימי המכללה מתגייסים לצבא ומשרתים ביחידות המאפשרות להם להשתמש בידע שהם רכשו במכללה. בתום השירות, הם יכולים לבחור במספר מסלולים שיקדמו אותם בדרכם המקצועית. למשל, הם יכולים להמשיך בקריירה צבאית וללמוד במהלכה לימודים גבוהים מטעם הצבא, או, להשתחרר וללמוד בארץ במוסד להשכלה גבוהה, או, להמשיך את לימודיהם במוסדות להשכלה גבוהה בחו”ל, כשבידיהם תעודות הסמכה בינלאומיות שהם קיבלו בתום לימודיהם במכללת סאן ספארק.

בדוק גם

מדוע כדאי להיות מקושרים ללינקדאין?

מהי רשת חברתית לינקדאין? האתר לינקדאין, הוא למעשה רשת חברתית עסקית שיעדה העיקרי, הוא טיפוח …

Call Now Button