נוסעים ללמוד בחו”ל עם תעודות הסמכה מהארץ

12956113_l

איפה כדאי לעשות את הצעדים הראשונים בתחום המחשוב

לימודי מחשב לילדים צעירים הרואים את עתידם בתחום המחשוב, עשויים להיות עבורם פלטפורמה נפלאה כשהם בוחרים ללמוד במסלולים המוצעים להם במכללת סאן ספארק. סאן ספארק מרכז הידע, מאפשר לילדים החל מגיל 8+ להשתלב בתחום שעד לפני מספר שנים היה בהישג ידם של מעטים, כאלה שהיו בעלי כישורים מתאימים וגם היה להם תקציב כדי להתקבל למוסדות לימוד שגובים שכר לימוד גבוה. סאן ספארק מעניק לילדכם את האפשרות להשתתף בחוגים וקורסים מגוונים המשלבים הקניית ידע בתחומי מחשוב מגוונים והנאה מובטחת בתנאי לימוד נוחים בכיתות לימוד מאובזרות ומרווחות. צוות המורים מורכב מאנשי מקצוע שעוסקים בתחומים שהם מלמדים, בעלי ניסיון מקצועי, אך גם בעלי מיומנויות למידה מוכחות.

לומדים, נבחנים וממשיכים הלאה

לימודי מחשב בסאן ספארק נועדו להעניק לתלמידים כניסה לעולם המחשוב המתקדם והמאתגר, ולפתוח עבורם דלתות רבות שיאפשרו להם להתקדם בתחום המקצועי שהם בחרו ללמוד. הלימודים משלבים רמת לימוד גבוהה למדי, עם עמידה בדרישות של הקורס, הכוללות עמידה במבחנים, הגשת פרויקטים ועבודת צוות של התלמידים. לא פעם תלמידים נדרשים ללמוד תחומים שמעולם לא עסקו בהם, חלקם בעלי מורכבות מסוימת. אך בעזרת תמיכתם של המורים, שיעורי עזר ותגבור ורצון עז להצליח, התלמידים מתגברים על הקושי וממשיכים הלאה, לרוב, לחוגים אחרים המתקיימים במכללת סאן ספארק.

תעודות הסמכה בינלאומיות להמשך לימודים בחו”ל

תלמידים שעמדו בדרישות המכללה, מקבלים בתום הלימודים, תעודות הסמכה בינלאומיות, שאיתן הם יוכלו להמשיך את לימודיהם, בארץ או בחו”ל. תלמידים בעלי ידע ברמה גבוהה בשפות אחרות, אנגלית, רוסית או שפות אחרות, יכולים להתקבל בעזרת תעודות ההסמכה הבינלאומיות, ללימודים במוסדות בחו”ל, ולחזור הביתה בתום הלימודים עם תארים בתחום שהם בחרו. תעודות ההסמכה הניתנות בסאן ספארק לבוגרי המכללה, פותחות בפניהם דלתות של מוסדות מובילים בחו”ל. כשהם שבים לארץ, כשבאמתחתם תעודות הסמכה שהושגו בחו”ל, יחד עם הידע שהם רכשו בסאן ספארק, בוגרי המכללה יכולים להתקבל למקומות עבודה יוקרתיים, לזכות בתנאי שכר נאים ולהגיע להישגים בתחום המקצועי כולל טיפוס לדרגות ניהול גבוהות.

בדוק גם

כנס חלוכת תעודות אשדוד 2016

[autoGrid directory="kenes2016ashdod"]

Call Now Button