סאן ספארק – על צוות המומחים שלנו בהוראה

צוות המומחים שלנו
צוות המומחים שלנו

סאן ספארק מרכז הידע הוא בית ספר למקצועות המחשבים לילדים, בני נוער ומבוגרים. הסיבה שבגללה בית הספר שלנו מצליח להעמיד בוגרים איכותיים כבר שנים רבות היא אחת – צוות מורים מומחה שמזהה את היכולות הייחודיות של כל תלמיד ותלמיד ומסייע לו להגשים אותן. אנו בסאן ספארק מעסיקים מורים שהם מומחים בתחום הידע שלהם (בין אם מדובר בתחום בניית האתרים, תחום הגרפיקה הממוחשבת או תחום התכנות). המורים שלנו הם לא רק מומחים בתחום הידע שלהם – לפני הכול הם מחנכים שרואים את התלמיד שלפניהם באנושיות. המורים שלנו תומכים בתלמידים ועושים הכול בשביל שהוא יצליח בקורס ובכלל בחיים.

המורים שלנו – כשטכנולוגיה, ערכים וחינוך נפגשים

ניתן לומר שאצל צוות המורים שלנו טכנולוגיה, ערכים וחינוך נפגשים לכדי פילוספיית הוראה שבמרכזה – הרצון לסייע לתלמידים שלנו לממש את הכישרון, האינטלגנציה וההשקעה שלהם. צוות המורים שלנו כולל בוני אתרים מקצועיים, מתכנתי היי טק וגם אמני גרפיקה. המשותף לכל המורים שלנו הוא הרצון שתלמידי בית הספר יצליחו. אנחנו מאמינים שהדרך להצלחה כרוכה לא רק במשוואות ובכתיבה טכנית של קודים אלא גם בחינוך לערכים של עזרה לזולת, עזרה לחלש ועזרה לחברה בה אנחנו חיים. ערכים אלו מנחים אותנו בשיתוף הפעולה הצמוד שלנו עם עיריות, בתי ספר ומוסדות חינוך אחרים. ביחד כולנו מעניקים לחוויית הלמידה ערך מוסף מלבד תעודה מקצועית בסוף הקורס.

על היחס האישי והסיוע לכל תלמיד ותלמיד

המורים שלנו בסאן ספארק ערוכים ומוכנים לסייע לכל תלמיד. כלל התלמידים שלנו זוכה ליחס אישי ומקצועי. כאשר אנחנו מזהים תלמיד שמתקשה בחומר הלימוד אנחנו מעניקים לו שיעורי תגבור אישיים. על ידי זיהוי הייחודי והמיוחד אצל כל אחד מהתלמידים שלנו אנחנו מתאימים לו את העזרה והסיוע אותם הם צריכים. כך למשל לתלמיד מתקשה נעניק שיעורי תגבור ולתלמיד מצטיין נעניק אות ציון לשבח.

לסיכום, ניתן לומר שצוות המורים שלנו הוא מומחה בכל מה שקשור להוראה של מחשבים. צוות המומחים שלנו נוהג באנושיות ורגישות בתלמידים שלנו. אנחנו לא חוסכים במאמצים בשביל שהתלמידים שלנו יצליחו וייהנו מתהליך למידה פורה.

בדוק גם

לקוחות סאן ספארק היקרים

להלן רשימת החגים והחופשות שבהם סאן ספארק מרכז הידע אינו פעיל ללימודים: יום השואה: 04.05.2016- …

כתיבת תגובה

Call Now Button