שיטה לוגיסטית שעובדת בשביל כולם

25232084_l

שיטת לימודים שמוכיחה את עצמה לאורך כל הדרך

תלמידיה של מכללת סאן ספארק, זוכים במהלך לימודיהם לעזרה ולתמיכה מצוות מורים מיומן ומנוסה. צוות המורים אשר נבחר בקפידה ומונה ע”י הנהלת המכללה, עוקב ובודק אחר ההשתלבות וההתקדמות של התלמידים ובמידת הצורך בונה למתקשים בלימודיהם תוכנית תגבור המותאמת לתלמיד, הכוללת שיעורי עזר במספר מקצועות שבהם התלמיד מתקשה. למעשה, צוות המורים מלווה את תלמידי המכללה מהרגע הראשון שהם מצטרפים לקורסים ומתחילים ללמוד.

במכללת סאן ספארק, פועלת מחלקה מיוחדת שהוקמה במיוחד כדי לזהות קשיים אצל תלמידים. תפקידם של המורים הוא לסייע לתלמידים להתמודד עם קשיים, להתגבר עליהם וליהנות מלימודיהם כשהם מרגישים בטוחים בידע שהם צברו בשיעורים. כחלק מן המאמץ לסייע לתלמידים ולבדוק שהם לומדים כשבידיהם התנאים האופטימאליים לשם כך’ צוות מיוחד של המכללה מברר ובודק האם ברשותם של התלמידים מחשבים בבית שעליהם הם יוכלו להתאמן על חומרי הלימוד שנלמדו במכללה ואם יוכלו לבנות ולקדם פרויקטים לימודיים, שהם התבקשו להגיש בכיתותיהם.

 

הילדים לא לבד – יש מי שיקשיב ויסייע להם בכל עת

צוות המדריכים המיוחד העוקב אחרי ההתאקלמות ותהליך הלמידה של התלמידים בסאן ספארק, מזהה אצל הילדים אם קיימת בעיה או קושי שהם לא מצליחים להתמודד איתם. המדריכים המנוסים, שמיומנים ובעלי ניסיון רב בזיהוי וטיפול בבעיות דידקטיות, מעניקים לתלמידים תמיכה מקצועית ונפשית, המאפשרת להם להתמודד בצורה מוצלחת עם הקושי שלהם ולשפר באופן ניכר את ציוניהם ואת הבנת החומר הנלמד בקורסים השונים.

צוות המורים המטפל בילדים, מעדכן את הורי הילדים ופועל בשיתוף עם ההורים והרכזים, כדי לסייע לתלמידים להתמודד בצורה טובה יותר עם החומר הנלמד שבו הם מתקשים להבין ולקלוט. הטיפול האינטנסיבי של צוות המורים של סאן ספארק, מאפשר לתלמידים להתגבר באופן מוצלח עם תחושות של חשש מכישלון וקושי בהבנת תכנים שבמקרים רבים אינם מוכרים להם. במקרים רבים, תלמידים מגלים שהם אינם היחידים שאינם מבינים תכנים מסוימים, ומגלים שהם יכולים ליהנות מעזרת המורים והמדריכים שהמכללה מעמידה לרשותם. לאחר שהם מקבלים שיעורי עזר ותגבור מוגברים, התלמידים מצליחים להתגבר על קשייהם ומתחילים ליהנות באופן חופשי מהקורסים שאותם בחרו כשהם נרשמו למכללה.

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button