תוכנה עריכת קול SoundBooth

למקצוענים יוצרים קול
למקצוענים יוצרים קול

 

צור וערוך אודיו בקלות

 

  • שפר וערוך אודיו במהירות – קח את המושכות בעריכת אודיו בפרויקטים יצירתיים באמצעות כלים מבוססי משימות שמסייעים לך ליצור, לנקות וללטש אודיו. תמיכה רב-ערוצית והתאמת עוצמה אוטומטית נותנות לך יותר גמישות ויותר שליטה. הסר רעשים לא רצויים בעזרת כלי העריכה הנגישים מהתצוגה הספקטראלית.

 

  • אינטגרציה הדוקה יותר – דלג על הצורך ביצירת תוצר ביניים יעל את תהליך עריכת האודיו ב Soundbooth בזמן שאתה עובד עם רכיבים אחרים של Adobe Creative suite עם תכונות כמו עריכה לא-הרסנית הלוך וחזור, וקישור דינמי Adobe Dynamic Link.

 

  • השתמש בכלים אינטואיטיביים מבוססי משימות – טפל בעריכת ובניקוי אודיו יום-יומיים בעזרת עוצמתה של העריכה הלא-הרסנית המתאפשרת תודות לפורמט החדש Adobe Sound Document Format (ASND). בצע במהירות ובקלות פעולות כגון ריפוי צליל, התאמת עוצמת שמע, יצירת אפקטים, ובחר מתוך ספריה של מסנני אודיו איכותיים וכלים יעילים ליצירת מאסטר.

 

  • השתמש בנכסי אודיו מוכנים לשימוש – התאם את ההקלטות התאמה אישית בעזרת תזרים העבודה המשופר לעריכת פרטיטורות Soundbooth. הורד פרטיטורות Soundbooth מ- Resource Central , והשתמש בתמיכה הרב-ערוצית החדשה כדי להתאים אותן, לשלב ביניהם, או להחיל מספר פרטיטורות. הוסף אפקטים כדי לשנות את אופי ההקלטה, מתח או קצר את הקובץ כדי לשנות את משך ההקלטה.

 

Adobe Soundbooth  נותן למעצבי אתרים ולמפתחים, לעורכי וידיאו, לאמני גרפיקה בתנועה, ולמקצוענים יוצרים אחרים את הכלים ליצור ולערוך וידיאו כליפים, בוידיאו, בקובצי FLV וSWF, ובפרויקטים יצירתיים אחרים. קצר את זמן העבודה שלך בעזרת תזרים עבודה יעיל הכולל כלים מבוססי טקסט ואינטגרציה עם

Adobe Creative Suite Production Premium ועם Web Premium Software.

 

 

 

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

כתיבת תגובה

Call Now Button