כנס סיום לימודים בשנת 2015 של סאן ספארק מרכז הידע

הצעד הראשון להגשמת החלומות שלכם

 למעלה מ-600 תלמידי הלומדים במרכז הידע סאן ספארק, התכנסו ב-21/03/2015 בהיכל התרבות בראשון לציון על מנת לקבל את תעודות הסיום של שנת 2015. סה”כ בכנס היו כ-1000 תלמידים ומוזמנים שנהנו מאווירה שמחה וחגיגית.

התלמידים שהגיעו מלווים בהוריהם הנרגשים, סיימו את לימודיהם בקורסי מחשבים שונים בסאן ספארק מרכז הידע במגוון תחומים: תכנות, טכנאות וגרפיקה. חלק גדול מהתלמידים השתבצו בלימודי המשך, כשהיעד הסופי הוא קבלת תעודות והסמכות בינלאומיות בסיום לימודיהם.

בכנס השתתפו הורי התלמידים, מ”מ וסגן ראש מנהלים מבתי ספר שתלמידיהם לומדים בסאן ספארק, נציגים ממשרד החינוך, תנועת צעירי ראשון, נציגים מטעם הרשות למלחמה בסמים, רכזי הסניפים אשדוד וראשל”צ, וכמובן, כל סגל המרצים ויועצי הלימודים בסאן ספארק – מרכז הידע – לימודי מחשבים בראשון לציון

באי הכנס יכלו להתרשם מעבודות ופרויקטים של תלמידים שעמלו עליהם במהלך שנת הלימודים, הפרויקטים ועבודות הגמר הוצגו על הבמה ומשכו עניין רב מצד רבים מהמשתתפים בכנס.

כ-200 תלמידים שהגיעו להישגים גבוהים זכו לתעודות הצטיינות וזכו למחיאות כפיים מכל משתתפי הכנס.

התלמידים המשתתפים בקורסים בסאן ספארק מרכז הידע, מוצאים בבית הספר, בית חם, צוות מרצים מסור ומיומן, לומדים מקצועות ותחומים חדשים, ויוצרים קשר עם חברים חדשים. סאן ספארק הוא לא רק בית ספר שבו ילדים צעירים ובוגרים מקבלים הכשרה למקצועות העתיד, הם נהנים ממסגרת לימודית שיש בה אלמנטים שאינם קיימים בבתי ספר אחרים. בסאן ספארק, ילדים לומדים, נהנים ומתחברים.

 גם אתה יכול להצטרף וללמוד במרכז הידע סאן ספארק וליהנות ממגוון רחב של קורסים במחשבים המתקדמים ביותר.

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

לקוחות סאן ספארק היקרים

להלן רשימת החגים והחופשות שבהם סאן ספארק מרכז הידע אינו פעיל ללימודים: יום השואה: 04.05.2016- …

Call Now Button