למי ולמה נועדו לימודי עיצוב תלת מימד

למי ולמה נועדו לימודי עיצוב תלת מימד
למי ולמה נועדו לימודי עיצוב תלת מימד

מקצוע המשלב יצירתיות ופונקציונאליות

עיצוב תלת מימד הינו אחד המקצועות המבוקשים ביותר היום בשוק. מדובר במקצוע המשלב מספר נושאים, כמו גרפיקה, אנימציה, תוכנות מיוחדות לאדריכלים, תוכנה לעריכת וידיאו ועוד. באמצעות יצירה ועיצוב בתלת מימד, ניתנת לנו האפשרות להגשים שאיפות שבעבר היו רק בגדר של חלום. היום ניתן לעצב וליצור דגמים חדשניים ומהפכניים ע”י תוכנות מתקדמות וציוד משוכלל. עיצוב בתלת מימד מאפשר ליצור דגמים של בגדים, רהיטים, תכשיטים, בתים ועוד. למשל, מעצבת אופנה יכולה להשתמש בתוכנות עיצוב בתלת מימד על מנת ליצור קו עיצוב חדשני שהיא הרבה זמן חושבת עליו.

למעשה, אין גבול לאפשרויות המוצבות בפני מעצבים כשהם בוחרים במקצוע של עיצוב בתלת מימד.השימוש בתוכנות העיצוב, מתאים למבחר מגוון של מטרות, לא רק עבור מעצבי אופנה. גם מדענים, רופאים וכירורגים פלסטיים, מהנדסים, אדריכלים, קולנוענים, אומנים העוסקים באומנות הפלסטית ואחרים, יכולים ליהנות מהחדשנות של עבודות בעיצוב בתלת מימד. במכללת סאן ספארק ניתן ללמוד את מקצוע מבוקש ומאתגר, בכיתות לימוד מרווחות ומצוידות במכשור חדשני ומתקדם, כשאת השיעורים מעבירים מורים המגיעים מתחום העיצוב הממוחשב.

למי נועדו לימודי עיצוב בתלת מימד

לימודי עיצוב בתלת מימד נועדו לאנשים יצירתיים שאינם נבהלים מעיסוק בתוכנות מחשוב מתקדמות. אנשים שמסוגלים לשלב בין היצירתיות שלהם לשימוש אינטנסיבי בתוכנות מחשב מורכבות, המשלבות אלמנטים של גרפיקה, אנימציה, אדריכלות ועוד. לימודי הקורס מתפרסים על פני מסלולים מקיפים בעיצוב גרפי, בעריכה, בהפקה ולקורסים נוספים שבהם לומדים תוכנות עדכניות מסוימות, אשר משמשות לביצועים במגוון תחומים מקצועיים. בסאן ספארק, ילדים ומבוגרים יכולים ללמוד מקצוע מאתגר ומרתק, שיש בו אלמנטים טכניים אך גם יצירתיים.

בסאן ספארק התלמידים לומדים את יסודות תחום הגרפיקה והאנימציה, וגם לומדים לעבוד עם תוכנות מחשב המותאמות לעבודת עיצוב בתלת מימד. תוכנת Maya היא אחת התוכנות שאיתם תלמידי סאן ספארק, לומדים את תחום עיצוב בתלת מימד. מדובר בתוכנה ליצירת הדמיות ממוחשבות ואנימציה שגם משמשת לעיצוב ממשקים אינטראקטיביים, לעיצוב פנים ואדריכלות, לעיצוב אתרים, לעיצוב מוצרים, בשלבי גימור ועריכה בתעשיית הקולנוע.

מדובר באחד הקורסים האהובים על משתתפים המגיעים מכל קבוצות הגיל, צעירים ומבוגרים, שבתום הקורס, יכולים לעשות שימוש בתכנים שנלמדו למטרות שונות.

עוד קורסים:

חוג מחשבים לילדים

חוג רובוטיקה

בדוק גם

זמיר פרס פרויקט גמר 2015 אנימציה ותלת מימד בסאן ספארק מרכז הידע

Call Now Button