החשיבות של לימודי מחשב לילדים

לימודי מחשב לילדים בגיל בית ספר
לימודי מחשב לילדים בגיל בית ספר

 

חשיבה ותכנון לטווח רחוק

 כולם מכירים את הסיטואציה, של ילדים שיושבים שעות מול מסך כלשהוא. זה יכול להיות מסך הטלוויזיה, מסך המחשב, מסך הטלפון הנייד, האייפד וכו’. הורים שרוצים לתעל את הצפייה ואת ההתעסקות של ילדיהם בטלפונים הניידים, במחשב או באייפד, יכולים לרשום את ילדיהם ללימודי מחשב במסגרת מקצועית וחינוכית. הם יכולים להפוך את ההתמכרות של ילדיהם לגדג’טים ולמחשבים, די בקלות, לתחום לימודים מעניין ומאתגר, וכמובן, גם לבעלי מקצוע מבוקש בעתיד. באופן טבעי,  ילדים הם בעלי קליטה מהירה, מסוגלים להתמודד עם אתגרים טכניים יותר בקלות ממבוגרים, וכשהם לומדים תכנים שהם מתחברים אליהם, השמיים הם הגבול, בוודאי כשמדובר ביכולות שלהם. הורים שמחליטים לרשום את ילדיהם למסגרת של לימודי מחשב לילדים, לוקחים החלטה נכונה במה שנוגע לעתיד של ילדיהם. אין ספק, שזאת החלטה שיש בה חשיבה נכונה ותכנון מחושב לטווח הרחוק.

גילוי ופיתוח של כישורים חבויים

ילדים הם בעלי קליטה מהירה, וגם אם הצד הטכני והריאלי שלהם, הוא לא הצד החזק שלהם, הם יכולים להפיק מלימודי מחשב, במרכז הידע בסאן ספארק, ידע ומיומנויות שיאפשרו להם לממש פוטנציאל וכישורים הם עדיין לא מודעים לקיומם. חוגי מחשבים לילדים, נועדו להקנות את כל הכלים הנדרשים לילדים על מנת שהם יוכלו להתמצא בסביבה הטכנולוגיות שהם גדלים לתוכה. הקניית מיומנויות מחשב לילדים היא חשובה ביותר החל מגיל צעיר מאד.  ככל שהילד מכיר טוב יותר את הסביבה שלתוכה הוא גדל, הוא משתלב בה טוב יותר, מתחבר לתכנים באופן טבעי יותר, ומסוגל לפתח כישורים ויכולות שהוא לא היה יכול לדעת עליהם, אם לא היה מקבל את הכלים המתאימים מידי ידיהם של אנשי מקצוע מנוסים.

 שילוב למידה עם הנאה

הורים המודעים לחשיבות של הקניית כלים מתאימים לילדיהם, כבר בגיל צעיר, ושילובם לקורסים למחשבים המותאמים לגילאים צעירים, מעניקים לילדיהם הזדמנות להתפתח ולשלב לימודים שיש בהם גם הנאה רבה. כעיקרון, לימודי מחשב לילדים בגיל בית ספר, משלבים בין למידת תכנים רלוונטיים לבין פיתוח היצירתיות של התלמידים. במהלך הקורס, הילדים לומדים להכיר את התוכנות הרלוונטיות, תוך כדי שהם מייצרים משחקי מחשב, אפליקציות לטלפונים ניידים, בניית אתרי אינטרנט ועוד. ומעל הכל, הם נכנסים לעולם קסום שהולך ומתפתח ללא הפסקה, ומהווה תחום מקצועי מבוקש ודרוש, עם אפשרויות לקידום מגוונות ביותר.

בדוק גם

גאוני מחשבים סיימו בהצלחה את לימודי המחשבים במכללת סאן ספארק מרכז הידע

כתיבת תגובה

Call Now Button