להפוך תחביב למקצוע נחשק

להפוך תחביב למקצוע נחשק
להפוך תחביב למקצוע נחשק

ילדים ונוער חובבי מחשבים…

אפשר לשלוף את הילדים מהבהייה הקבועה מול המחשב ולהפוך תחביב למקצוע נחשק.

סאן ספארק מרכז הידע מותאם לילדים ולנוער חובבי מחשבים, היי-טק וטכנולוגיה. החברה מתמחה בלימוד מקצועות המחשב והטכנולוגיה בדרך ייחודית ומקצועית, תוך פנייה והתמקדות בילדים בגילאי 8-17.

בסניף החדש נפתחו כיתות לימוד מאובזרות ומושקעות ומעבדת מחשבים עם מיטב הטכנולוגיה והמולטימדיה לצד צוות מקצועי ומיומן של מרצים.

הקורסים ותוכניות הלימוד של סאן ספארק מרכז הידע, שותף מוסמך של חברת מייקרוסופט, מתחלקים לשלוש מגמות עיקריות: תכנות, טכנאות וגרפיקה ממוחשבת.

ילדים מקבלים את כל הכלים המקצועיים להכיר מקרוב את סביבת העבודה של המחשב ובעצם להפוך תחביב למקצוע עם שליטה ומיומנויות גבוהות ביותר.

סאן ספארק מרכז הידע  מציעה אבחון ע”י מומחים, הדרכה ולימוד ע”י מורים מנוסים ומקצועיים עם ניסיון מקצועי והוראתי בכל נושאי המחשבים. מדובר בחברה היחידה מסוגה בישראל, הפועלת במגוון רחב של קורסים והכשרות לילדים ונוער, אשר בעצם מעניקה לילדים את כל הכלים לרכוש מקצוע, ידע וכישורים לעתידם.  כמו כן,כחלק מחזון החברה, “לימודים לכל”, מעניקה החברה הנחות מיוחדות למעוטי יכולת ומכשירה ילדים ובני נוער תוך הענקת מיומנויות גבוהות ומקצוע לעתיד.

סאן ספארק מרכז הידע , מעביר מזה 19 שנה קורסי הדרכה ללימוד מקצועות המחשב, ומציע את מירב החידושים בתחום. למרכז הידע שני סניפים באשדוד ובראשון לציון.

סאן ספארק מרכז הידע  מסייע לילדים ומבוגרים כאחד, להכנס לעולם הטכנולוגי וללמוד לנצל את הכלים המקצועיים שהוא מציע. לשם השגת מטרה זו.

הייחודיות והצלחה ארוכת השנים של בית ספר הינן בשיטת הלימוד הייחודית והבלעדית אשר פותחה ע”י צוות מומחים של סאן ספארק מרכז הידע. השיטה מוכרת ע”י משרד החינוך ומשלבת מבדקים פסיכוטכניים להתאמת תחום ורמת הלימוד לכל אחד מהתלמידים באופן אישי. החברה מציעה בין היתר: מרכז בחינות משוכלל, מגוון מסלולי הסמכות לחברות וארגונים, כל תלמיד שיעבור את מבחני ההסמכה יקבל תעודת הסמכה מטעם החברות הבינלאומיות המובילות בטכנולוגיה.

סאן ספארק מרכז הידע , מציע מגוון אפשרויות לימוד, החל מקורס שנתי ועד מסלול של 4 שנים, אשר בסיומם מוענקת תעודה.

שנים של מצוינות וכמויות של ילדים ונוער שמצאו מקצוע בזכות סאן ספארק מרכז הידע  מספרות את סיפור ההצלחה.

בנוסף להרחבת אופקים והקניית ידע מקצועי בהתמחויות שונות, מרכז הידע מאפשר לתלמידיו לבחור במקצוע העתיד בתחום המחשבים. בוגרים רבים מקבוצות ילדים ונוער התגייסו לאחר סיום לימודיהם, לשירות בצה”ל במקצוע שנרכש בסאן ספארק מרכז הידע והמשיכו את לימודיהם בתחום, במוסדות להשכלה גבוהה. כיום בוגרי סאן ספארק מרכז הידע מתגאים במקצועותיהם הנחשקים בענפי תעשייה שונים וחלקם מנהלים בהצלחה חברות מובילות ומוכרות.

קראו עוד על חוג מחשבים בראשון לציון

בדוק גם

המכללה המובילה בישראל להכשרת ילדים ונוער במקצועות המחשב וההיי-טק

סאן ספארק – המכללה המובילה בישראל להכשרת ילדים ונוער במקצועות המחשב וההיי-טק ובעלת מוניטין של …

כתיבת תגובה

Call Now Button