סניף חדש של סאן ספארק מרכז הידע באשדוד

סאן ספארק מרכז הידע — יותר ממאה קורסי מחשבים במקום אחד!
אנו בסאן ספארק מרכז הידע מתגאים בכך שמדי שנה אנחנו מעבירים יותר ממאה קורסי מחשבים לתלמידים שלנו. בית הספר שלנו מאפשר לתלמידים לבחור את הקורס שהכי מתאים ליכולות שלהם והכי מעניין אותם. הקורסים שאנחנו מעבירים כוללים קורסי רובוטיקה, קורסי תכנות (של מגוון רחב מאוד של שפות תכנות), קורסי גרפיקה ממחושבת ואנימציה (בהם לומדים את תוכנות הגרפיקה המתקדמות ביותר), קורסי טכנאי מחשבים. את הקורסים שלנו אנחנו מעבירים במסגרת היותנו האקמיה הרשמית של מקיירוספוט בישראל. הקורסים שלנו מעוברים על ידי צוות מורים מומחה. עוד על הקורסים שלנו ועל המורים שלנו במאמר הבא.

סאן ספארק — על בית הספר וצוות המורים

בית הספר של סאן ספארק הוקם בשנת 1997. מטרת בית הספר היא להכשיר את הדור הצעיר (ילדים ובני נוער) לאתגרים הרבים שהטכנולוגיה והמחשבים מציבים בפניהם. אנו מאמינים שלימוד ילדים ובני נוער מחשבים יאפשר להם להצליח בחייהם הבוגרים ובלימודים בבית הספר. הקורסים שאנחנו מעבירים הם ברמה אקדמאית גבוהה מאוד. את הקורסים מעבירים מורים המומחים בתחומם. כל קורס שאנחנו מעבירים מתוכנן באופן מוקפד, יסודי ומוחלט. הקורסים בנוים כך שהידע נרכש בהדרגה דרך תרגול מעשי בכיתה ובבית.

סאן ספארק — כל קורסי המחשבים במקום אחד!

קורסי המחשבים שלנו הם קורסים מעודכנים למה שקורה בעולם המחשבים בארץ ובעולם. אנחנו מעבירים קורסי מחשבים בצורה יצירתית, מעניינת ומאתגרת. הלימודים אצלנו לא נערכים בצורה יבשה ומשעממת אלא אם הרבה עניין והפתעות. הקורסים שלנו מותאמים לעדכונים של התוכנות בעולם ולכל החידושים הטכנולוגים החמים ביותר בכל התחומים. מדי שנה חברת אינטל העולמית (איתה יש לנו שיתוף פעולה ארוך) מחדשת את ציוד המחשבים שלנו בשביל שהתלמידים שלנו ילמדו עם הטכנולוגיה החדישה ביותר.
בסאן ספארק ניתן למצוא כל קורס מחשבים. בין אם אתם מעוניינים שהילד שלכם ילמד קורס טכנאי מערכות או קורס רובוטיקה אנחנו הכתובת בשבילכם. הקורסים שאנחנו מעבירים הם מקצועיים, איכותיים ובעלי אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר. אנו נעשה הכול בשביל ההצלחה של הילדים שלכם.

בדוק גם

לקוחות סאן ספארק היקרים

להלן רשימת החגים והחופשות שבהם סאן ספארק מרכז הידע אינו פעיל ללימודים: יום השואה: 04.05.2016- …

כתיבת תגובה

Call Now Button