חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים

חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים
חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים

 

חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים – קורס מרתק ונדרש

 אין מי שלא שמע על התחרות הבלתי פוסקת בין שתי מובילות בתחום של פיתוחים לטלפונים ניידים, אפל ו-Google. תחרות יוצרת קשת הזדמנויות רחבה לפיתוח אפליקציות לטלפונים ניידים. את הירייה הראשונה בתחום של פיתוח אפליקציות לטלפונים ניידים ירתה חברת אפל, שיצרה מהפכה בכל מה שנוגע לתחום של טלפונים ניידים. בעקבותיה הגיעה תורה של חברת גוגל אשר פיתחה בעצמה, מערכת הפעלה לסמארטפונים  (מלבד לאייפון) והיא מערכת ההפעלה – אנדרויד. המערכת הפתוחה של חברת גוגל מתפתחת במהירות כשרבים סבורים שהמערכת של גוגל מסוגלת לתת פייט רציני מול המערכת של אפל ושירותים נוספים שהחברה המתחרה מעניקה ללוחותיה.

מערכת ההפעלה של אנדרויד פותחה בשנת 2007 ע”י גוגל ותוך זמן קצר, ניתן היה למצוא אותה במגוון רחב של מכשירים ובסוגי חומרה שונים. המערכת הינה מערכת פתוחה והיא מאפשרת למשתמשים ולמפתחים חופש רב. וזאת כנראה הסיבה, מדוע מיליונית משתמשים  ברחבי העולם, כולל ישראל, מעוניינים להשתתף בחוגים לפיתוח אפליקציות.

במרכז הידע סאן ספארק מתקיים חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים שבמהלכו התלמידים לומדים להכיר מקרוב את מערכת ההפעלה אנדרויד, ליצור ולפתוח אפליקציות לטלפונים ניידים.

 התלמידים נהנים מהדרכה מקצועית ותנאי לימודים אופטימאליים

 תלמידים המשתתפים בחוג פיתוח אפליקציות לטלפונים ניידים בסאן ספארק נהנים מצוות מרצים מעולה ומנוסה. תלמידים אשר מתקשים בתחילת הלימודים בהבנת תכנים מסוימים, זוכים לעזרה ותמיכה מצד צוות המורים ובחלוף הזמן, הם מצליחים להתגבר על הקשיים, להתקדם ולהפיק הנאה מהלימודים וליצור בעצמם מוצרים מקוריים ויעילים.

התלמידים לומדים לעבור וליצור בצוותא תוכנות חדשות ואף מתכננים להמשיך לעסוק בצבא בתחום המחשבים ולתרום למדינה. בנוסף, התלמידים בוחרים ליצור אפליקציות בתחומים שמעניינים אותם ומוצאים עניין ביצירת תוכנות שיעזרו להם ולאנשים שכמוהם עוסקים בתחומים דומים.

 חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים – התלמידים יוצרים ונהנים

 חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים מתאים לתלמידים אשר מתחברים לתחום המחשב ובעלי דמיון יצירתי. מטרתן של רוב האפליקציות הנוצרות בקורס, היא לייעל תהליכים ולהקל על חיי היומיום. רוב התלמידים הנוטלים חלק בקורס, מתכננים להמשיך ולעסוק בתחום המחשב במהלך שירותם הצבא, כשהם שואפים להשתלב ביחידות עילית של הארגון העוסקת בתחום המחשבים. היעד הנכסף מבחינתם לאחר סיום השירות הצבאי, הינו לימודים במגמת המחשבים וכניסה לעולם ההייטק.

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

כתיבת תגובה

Call Now Button