מדוע כדאי לעסוק בצבא בתחום המחשבים

מדוע כדאי לעסוק בצבא בתחום המחשבים
מדוע כדאי לעסוק בצבא בתחום המחשבים

הגיוס לצה”ל מתקרב – צעדים ראשונים לקראת קריירה מבטיחה בתחום המחשבים

השירות בצבא הוא פרק חשוב ומכונן בחייו של כל אדם. לרוב החיילים יש צפייה שהשירות שלהם בצה”ל יהיה מעניין, מועיל, מאתגר ומהנה. למעשה, כאשר חייל מתגייס לצבא, הוא כבר יודע מראש היכן הוא ישרת. בשנים עברו, רק חיילים שהיו מיועדים ליחידות מיוחדות,  ידעו מראש היכן הם עומדים לשרת. לכן, היום כאשר צעיר/ה מתגייסים לצבא, הם יודעים מראש לאן הם מועמדים, אבל, לא יודעים איך השירות שלהם ייראה בפועל.

למה כדאי לבחור תחום לימוד שיש לו ביקוש בצבא

כעיקרון, צעירים המתגייסים לצבא, מסתייגים מהאפשרות שהם עומדים לבזבז שנתיים (בנות) או שלוש שנים (בנים), מזמנם בעיסוק בתפקיד שאין בו עניין או אתגר. במיוחד, אם לאותם צעירים יש שאיפות להתקדם בתחום מסוים לאחר השירות הצבאי. עבור אותם הצעירים, יש חשיבות רבה לסוג התפקיד הממתין להם בצה”ל. ברוב המקרים, תלמידים הנרשמים ללימודים בסאן ספארק מרכז הידע, מעוניינים למלא תפקידים בתחום שהם למדו. לשמחת כולם, יש היום ביקוש רב לבוגרי הקורסים הטכנולוגיים בסאן ספארק, ורוב התלמידים יכולים למצוא בצבא, תפקיד שיהלום את היכולות והכישורים שלהם.

בתום השירות הצבאי, לבוגרי סאן ספארק נפתחות מספר אפשרויות. הם יכולים להמשיך לשרת בצה”ל בשירות קבע, להתפתח במסגרת מסלול של קריירה צבאית, או, להשתחרר מהצבא עם הידע והניסיון הרב שהם צברו, ולבחור במספר אופציות. אחת, הם יכולים למצוא מקומות עבודה שישמחו לקלוט משוחררי צה”ל שעסקו בתחום הטכנולוגיה, או, אופציה נוספת, להמשיך ללימודי במוסדות להשכלה גבוהה, כשבידיהם, ניסיון וידע שהם רכשו במהלך השירות הצבאי.

קורס מתאים לך – לימודי סייבר למתחילים

אילו תפקידים יקדמו אותך בתום השירות הצבאי

בפני הצעירים המעוניינים למצוא תפקידים בתחום הטכנולוגיה בצבא, מספר תפקידים שיכולים לענות על הדרישות שלהם. צה”ל מציע היום מבחר מגוון של תפקידים בתחום הטכנולוגיה, כמו למשל: פיתוח מערכות נשק מתקדמות, תוכנות שונות ליעדים משתנים, מערכות הצפנה, האזנה ואבטחה מידע. יחידות הטכנולוגיה של החילות הבאות קולטות צעירים עם ראש וידע טכנולוגי: חיל המודיעין, חיל התקשוב, זרוע היבשה, חיל הים, חיל האוויר וכו’. אלה מקומות שכדאי מאד להתחיל את קריירת ההייטק שצעירים רבים חולמים עליהם, עוד כשהם עושים את צעדיהם הראשונים בכיתות הלימוד בסאן ספארק. הניסיון הצבאי העשיר שהם רוכשים בצבא, יכול לפתוח עבורם הרבה דלתות, גם בתחום האקדמי וגם בתחום העסקי, כשמעבר לתפקידים היוקרתיים הצפויים להם בשוק החופשי, גובה השכר המובטח להם יהיו נאים למדי.

אולי יעניין אותך:

כמה עובדות על תוכנת וואטסאפ

מה חשוב לדעת על תוכנת האופיס המתקדמת של גוגל

Call Now Button