על שיתוף הפעולה בין עיריית ראשון לציון וסאן ספארק

rlz

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ, והיא מונה כ- 300,000 תושבים. בעיר יש מרכז לצעירים פעיל מאוד אשר מאפשר לבני הנוער ולצעירי העיר להתקדם ולקדם את היכולות האישיות שלהם. בית הספר למחשבים סאן ספארק מבצע שיתופי פעולה רבים עם עיריית ראשון לציון ועם מרכז בה. שיתוף פעולה זה עוזר לצעירי ראשון להתפתח בנושאי לימוד שונים כמו מחשבים, שח מט, תכנות ועוד… . הלימודים יכולים לאפשר לצעירי העיר להכיר טכנולוגיות חדשות וללמוד כיצד ניתן לשלוט בהן וליצור בהן תוכנות או מערכות שונות.

סאן ספארק ופיתוח החשיבה האנליטית של הדור הצעיר בראשון לציון
הלימודים בסאן ספארק מפתחים את החשיבה האנליטית של הדור הצעיר בראשון לציון. פיתוח החשיבה האנליטית על ידי לימודי מחשבים יכול לתרום להצלחה של בני נוער בתחומי לימוד נוספים כמו למשל לימודי שפה או לימודי מתמטיקה. לימודי המחשבים עצמם יכולים להוות פתח והזדמנות עבור בני נוער רבים להשתלב ביחידות מובחרות בצבא שיש בהן צורך לחיילים מומחים לטכנולוגיה. פעילויות מרכז הצעירים ביחד עם סאן ספארק נמשכות כבר תקופה ארוכה והן זוכות לפופולאריות וביקוש רב בקרב בני הדור הצעיר בראשון שרוצים לדעת יותר על עולם המחשבים ולהשתלב בו בכל דרך אפשרית.

סאן ספארק ופיתוח והעצמה של ילדים ובני נוער בראשון לציון
סאן ספארק תורמת רבות לפיתוח ולהעצמה של ילדים ובני נוער בראשון לציון. לבית הספר סניף מרכזי בעיר ראשון אליו מגיעים מאות ילדים ובני נוער מדי שנת לימודים. בנוסף לתכניות הלימודים המובנות שיש בבית הספר עצמו, ניתן להשתתף גם בפעילויות של סאן ספארק במרכז הצעירים של העיר ראשון לציון. תכני הלימוד שבית הספר מציע כוללים נושאים מגוונים מאוד שעדכניים למציאות חיינו. נושאים אלו כוללים נושאים כמו סייבר ואבטחת מידע, תכנות ובניית אתרים, עיצוב אתרים וגרפיקה ממוחשבת ועוד… .

סאן ספארק – והראייה החברתית של בית הספר למקצועות המחשב בעיר ראשון לציון
סאן ספארק הוא בית ספר בעל ראייה חברתית. בית הספר שם לב למציאות החברתית בעיר ראשון לציון והוא פועל רבות על מנת לשלב כמה שיותר ילדים ובני נוער בה, כך שהדור הצעיר של העיר יהיה מאוחד ובעל קשרים חזקים. בבית הספר ובפעילויות השונות שלו כל תלמיד זוכה ליחס אישי, מכבד ושווה. יחס זה מאפשר לתלמידים ללמוד ביחד שווים בין שווים והוא מאפשר לתלמידים השונים לשתף פעולה אחד עם השני. הלימודים מאפשרים לתלמידים להתקדם לא רק מבחינה לימודית ומבחינת רכישת השכלה טכנולוגית אלא גם מבחינת ההשתלבות החברתית שלהם בחברת ילדים ובני נוער אחרים בני גילם שגם גרים בראשון לציון. הלימודים מעניקים לילדי העיר מסגרת והזדמנות לבטא את היכולות האישיות שלהם באופן שיאפשר להם צמיחה ועתיד טובים יותר.

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button