הוכרז: Intel Compute Stick – מחשב שלם בתוך דונגל HDMI

compute-stick-hero-icons-rwd.png.rendition.intel.web.1280
מחשב שלם בתוך דונגל HDMI

מחשב דונגל החדש – האם מדובר בבשורה בעולם המחשבים?

חברת אינטל הציגה לאחרונה מוצר חדיש ומתקדם, רבים יגידו, אפילו פורץ דרך. דמיינו את המחשב הבא שלכם, בגודל של דיסק און-קי, שמסוגל לבצע את כל הפעולות של מחשב רגיל מתקדם או של לפטופ חדיש ומשוכלל. חברת אינטל מציעה למשתמשים דגם חדיש של מחשבים, זעיר וקומפקטי, בפורמט של דיסק און קי.
התופעה של מחשבים מתקדמים ומשוכללים שהגודל הפיזי שלהם רק הולך ומצטמצם, אינה תופעה חדשה, אך הידיעה שהמחשב האישי שלכם, יכול להיכנס לכיס של המעיל או בתוך נרתיק קטן, הינה ידיעה מפתיעה לכל הדעות.

ההבדלים הטכניים בין שתי הגרסאות של Intel Compute Stick

מחשבי MiniPC הינם מוצרים ידועים ומבוקשים בקרב ציבור שמעדיף את המחשב שלו בפורמט קטן. מדובר במחשבים המגיעים במימדים של קופסאות אוכל קטנות ומכילים תכולה שניתן למצוא במחשבים רגילים. חברת אינטל הלכה עוד כמה צעדים קדימה והציגה לאחרונה את Intel Compute Stick. המחשב הזעיר והחדיש מבוסס על Windows 8.1 או על Linux.
ישנם מספר הבדלים בין שתי הגרסאות. המפרט הטכני של Intel Compute Stick אשר עובד עם Windows 8.1 מתקדם ומפואר יותר לעומת הדגם אשר מתבסס על Linux. ההבדלים בין שתי הגרסאות מתבטאים ברכיבים השונים המורכבים בכל אחת מהן.

כיצד מתחלקות הדעות על תפקודו של המחשב החדש

כפי שקורה עם מוצרים רבים, גם כשמדובר במוצר חדיש ומתקדם כמו Intel Compute Stick ישנן דעות בעד, ונגד.
חלק מהמשתמשים משבחים את התחכום והנוחות של המוצר החדש, את רמת הביצועים של הרכיבים השונים. לעומתם, משתמשים אחרים אינם מרוצים מביצועיו של המחשב הזעיר, בעיקר בכל מה שנוגע להורדת סרטים, משחקים וכו’, כמו גם, בזמן התגובה האיטי של המכשיר כאשר רוצים לנהל שיחות באמצעות תוכנות סקייפ וכדומה.

מי שמעוניין לרכוש Intel Compute Stick ומתלבט לגבי כדאיות הרכישה, יכול לעשות מה שאנשים רבים עושים, כאשר יוצא מוצר חדש לשוק. מחכים קצת, לפני רכישה ואם מתגלים באגים במוצר, מחכים עוד קצת, שאלה יתוקנו, ורק לאחר מכן, קונים את המוצר החדש, כשהוא מתוקן ומשודרג.

getimage (1) getimage (2) getimage

דגם:Intel® Atom™ Z3735F BOXSTCK1A32WFC
דגם:Intel® Atom™ Z3735F BOXSTCK1A32WFC

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

לימוד מחשבים לילדים מקדמים את עתידם המקצועי

כיצד לימודי מחשב לילדים עשויים לקדם את עתידם המקצועי לימוד מחשבים לילדים, למשל, מגיל 8, …

כתיבת תגובה

Call Now Button