איזו השפעה יש להורים על מקצוע העתיד של ילדיהם

25232084_l

תפקידם של הורים בבחירת תחום או מקצוע עתידי של ילדיהם, הוא תפקיד חשוב ועשוי להשפיע באופן ישיר על הבחירות המקצועיות של הילדים, עוד בתקופה שהילדים צריכים לבחור מגמת לימודים בבית ספרם בכיתות ז’ ומעלה.

לומדים מקצוע עדכני ומבוקש

תחומי הלימוד בימינו מגוונים מאד. הנטייה של רבים מהתלמידים היא ללכת לכיוון של לימודי מחשב או מקצועות, שיש בהם הקשר לתחום המחשב. כמו מנהלי רשתות, מתכנתים, טכנאימחשבים, אנימטורים, גרפיקאים, בוני ומעצבי אתרים באינטרנט ועוד. בשנים האחרונות מקצועות הנלמדים באוניברסיטאות ובמכללות, כוללים מקצועות המעניקים תעודות הסמכה המאפשרות למסיימים לעסוק במקצועות ספציפיים. במשך השנים נוצרים תחומי עיסוק חדשים בתחום המחשב אשר מרחיבים את תחום המחשב בכלל.

לעיתים ילדים מגלים כבר בגיל מוקדם נטייה ומשיכה ללימודים בתחוםהמחשבים. בהתחלה הם רואים בתחום יותר תחביב מאשר מקצוע עתידי. רק לאחר תקופה מסוימת, הםרואים בתחום אופציה ללימודים גבוהים. אלה הם הרגעים שבהם ההורים יכולים לסייע לילדיהם מתוך ניסיונם האישי, והיכולת הכספית לסייע לילדיהם להירשם ללימודי מחשב. כאן המקום שההורים יכולים לסייע לילדיהם לקבל את ההחלטה הנכונה, ולהפוך תחביב למקצוע.

רישום ללימודים במוסד מוכר ובעל מוניטין, המתמחה בלימודי תחום המחשב, כבר בגיל צעיר, ירחיב את הידע של ילדיכם בתחום שמעניין אותם, וגם יקדם את השאיפות שלהם ללמוד ולהבין טוב יותר תחומים שמעסיקים אותם, כמו תחום האינטרנט, בניית אתרים, לימוד בניית אפליקציות, תלת מימד, אנימציה, מנהלי רשתות ועוד.

תפקיד ההורים בהתפתחות הילד בעת לימודי מקצועות העתיד

אחד הצעדים החשובים שהורים יכולים לעשות למען ילדיהם כדי לעזור להם להגשים את חלומם המקצועי, הוא למצוא מוסד לימודי שבו הם יוכלו ללמוד מאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים את תחום הלימודים שבו הם רוצים להתמקצע.

מכללת סאן ספארק מאפשרת לתלמידים החל מגיל 8 ללמוד מקצועות בתחום המחשב, ולהפוך תחביב למקצוע. הורים יכולים להגיע עם ילדיהם לייעוץ ולבחון במקום, האם ילדם מתאים ללימודיתחום המחשב. בסאן ספארק מתקיימים חוגים המותאמים לילדים בגילאים צעירים, המעוניינים ללמוד באופן מעמיק יותר את תחום המחשב ועם הזמן להמשיך לחוגים אחרים שגם הם עוסקים בתחום הנבחר.

בסאן סםארק הילדים מקבלים תעודות הסמכה בתום לימודיהם, ואת האפשרות להמשיך בצבא את ההתפתחות המקצועית שלהם, כולל שירות ביחידות מיוחדות בצה”ל העוסקות בתחום המחשוב. לאחר השחרור מהצבא הם יכולים להמשיך את לימודיהם במוסדות להשכלה גבוהה בארץ או בחו”ל.

בדוק גם

כל מה שאתם צריכים לדעת על טינקרקד

מהי תוכנת טינקרקד תוכנת טינקרקד הינה תוכנה נוחה, קלה לשימוש ומהנה ביותר. מדובר בתוכנת עיצוב …

Call Now Button