כנס חלוקת תעודות סאן ספארק פברואר 2016

IMG_9809

שוב הגיע הרגע הגדול, שלו מחכים בסוף כל שנה, בוגרי סאן ספארק ובני משפחותיהם. ב-10.2.2016 התכנסו כ-1000 אנשים במשכן לאומנויות באשדוד, כדי להשתתף בטקס חלוקת תעודות והענקת פרסים לבוגרים המצטיינים של סאן ספארק.

התלמידים הנרגשים והוריהם הגאים, היוו חלק חשוב מאירוע, שאורגן במיוחד עבור התלמידים של מכללת סאן ספארק, שבאותו הערב קיבלו לידיהם תעודת גמר ללימודיהם ותעודות הכשרה מקצועית. התלמידים המצטיינים, זכו לפרסי הוקרה על פועלם, ומלגות להמשך לימודים, במוסדות מתקדמים בתחומים שהם יבחרו להמשיך להתמקצע בהם.

 

חלוקת תעודות והצגת פרויקטים

טקס הענקת תעודות לבוגרי ומצטייני מכללת סאן ספארק, הוא טקס ייחודי ומרגש עבור כל המשתתפים. התלמידים הבוגרים בגילאים צעירים מאד, בני 11+ והוריהם, יכולים להיות גאים בהישגיהם, שאינם מובנים מאליהם. וזאת, במיוחד בשל העובדה שהתלמידים משקיעים את זמנם הפנוי אחרי שעות הלימוד בבית ספר רגיל, כדי לרכוש ידע עשיר וגם מקצוע, בתחומים שמעניינים אותם ומדברים אליהם.

במהלך הטקס הוקרנו סרטונים שעסקו בעבודותיהם של הבוגרים, הוצגו פרויקטים של המצטיינים, ובנוסף היה גם, מופע אומנותי שריתק את הנוכחים והנעים את זמנם.

 

תחושת גאווה של כל המשתתפים בטקס

כמדי שנה בטקס הענקת תעודות, גם השנה חולקו תעודות במגוון נושאים, ביניהם: חוג גרפיקה, טכנאי מחשבים, מנהלי רשתות, מתכנתים, בוני אתרים באינטרנט, מעצבי ויוצרי משחקי מולטימדיה ועוד. 30 תלמידים אשר הגישו פרויקטי גמר מצטיינים קיבלו על הבמה תעודות הוקרה לקול תשואות מחיאות כפיים נלהבות של הקהל. גם צוות הניהול וסגל המורים של מכללת סאן ספארק נכחו באירוע, והיו שותפים מלאים לתחושות הגאווה והשמחה של הבוגרים ובני משפחותיהם. מעבר להיותו טקס מתגמל ומרגש, טקס חלוקת התעודות של סאן ספארק, מהווה נקודת ציון חשובה בדרכם של הבוגרים, שלאחר שירותם הצבאי, יגלו שבזכות לימודיהם בסאן ספארק, דלתות רבות בתחום המקצועי והאקדמי עומדות להיפתח בפניהם בעתיד הקרוב.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button