אם הילדים שלכם רואים את עצמם בעתיד כרופא סאן ספארק

30102016

על הדרך בה לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים ללמד ילדים מקצוע לחיים

אם פעם החלום של כל אימא היה שהילד שלה יהיה עורך דין הרי שהיום אימהות רבות מקוות שהילדים שלנו יעבדו במקצועות טכנולוגיים יותר כמו למשל מחשבים, הנדסה או אדריכלות. למעשה בכל מקצוע שלומדים היום לימודי מחשבים יכולים לסייע ולתרום. לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים ללמד ילדים מקצוע שיעניק להם ערך רב לחיים. לימודים אלו יכולים קודם כל להקנות לילדים הרגלי למידה שיסייעו להם להצליח בבית הספר ובלימודים לתואר. לימודים אלו יכולים להכיר לילדים את עולם המחשבים ואת היצירתיות הרבה שיש בו.

למה בכל מקצוע כיום מרפואה ועד תקשורת או חינוך צריך להבין במחשב?

בכל מקצוע כיום מרפואה ועד תקשורת או חינוך צריך שתהיה הבנה במחשב. ככל שהילדים שלנו יבינו יותר בתחום המחשבים כך הדרך שלהם להצלחה בחיים הבוגרים תהיה סלולה יותר. לימודי העשרה בתחום המחשב במכללת סאן ספארק שכוללים לימודי תכנות, רובוטיקה, גרפיקה ממוחשבת, בניית אתרים ועוד…. . לימודים אלו יכולים לאתגר כל ילד וכל נער והם יכולים לאפשר להם לדעת שיש להם יכולת אישית. עידוד הילדים שלנו להשקיע בלימודים יכולה להחדיר בהם תחושה של אמונה עצמית כך שיהיה להם יותר סיכוי לממש את היכולת והכישרון הטבעיים שלהם.

איזה רקע מקצועי בתחום המחשבים הלימודים בסאן ספארק מעניקים לתלמידים?

בשביל ללמוד מחשבים בסאן ספארק הילדים לא צריכים רקע מקצועי מסוים בתחום המחשבים. הלימודים במכללה נעשית לפי רמות וכל ילד או נער יכול להתחיל ללמוד ברמה הנמוכה יותר. דרישות הבסיס הם ידיעת השפה האנגלית וגם ילדים שלא שולטים עדיין באנגלית באופן מלא יכולים להשתתף בקורס אנגלית במכללה. ישנם קורסים במכללה כמו תכנות או בניית אתרים שדורשים ידע מוקדם או השתתפות בקורסי בסיס – אותם גם ניתן ללמוד במכללה. הלימודים במכללה מעניקים רקע מקצועי חשוב לתלמידים בעולם המחשבים כך שהם יוכלו להתקדם מאוד כאשר הם ילמדו לתואר במחשבים או כאשר הם ירצו להשתלב ביחידה טכנולוגית בצבא.

איזה נושאים שלומדים בסאן ספארק יכולים להעשיר את ארגז המקצועי של ילדים?

כלל הנושאים שלומדים בסאן ספארק יכולים להעשיר את ארגז הכלים המקצועי של ילדים ובני נוער שלומדים במכללה. הלימודים במכללה קודם כל מעניקים לילדים הרגלי למידה ומיומנות למידה חשובות מאוד. הם מלמדים את הילדים להתמודד עם אתגרים ולצלוח אותם. הלימודים מקנים לילדים גם ידע מקצועי בשפות תכנות ותוכנות גרפיקה ממוחשבת (תלוי באיזה מסלול הם לומדים). הלימודים יכולים לאפשר לתלמידים גם להתקדם מאוד מבחינת השליטה שלהם בשפה האנגלית במיוחד בכתיבה וקריאה – שמהוות מיומנויות בסיסיות לכל מי שעובד או לומד מחשבים. הלימודים מוסיפים לילדים עניין רב והם יכולים לעודד את הסקרנות הטבעית שלהם כך שהם ימשיכו ללמוד גם לבד בבית דרך האינטרנט.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button