כל מה שרציתם לדעת על עולם הסייבר

כל מה שרציתם לדעת על עולם הסייבר ולא היה לכם את מי לשאול!

העולם בו אנחנו חיים משתנה ומתעדכן ללא הרף. לפעמים נדמה ששינוי רודף שינוי ואנחנו לא מספיקים לעמוד בקצב. אחד השינויים הפחות טובים של השנים האחרונות הוא העלייה הרבה בפשעי האינטרנט או בפשעי ומקרי טרור סייבר. עולם הסייבר הוא למעשה העולם הדיגיטלי. בשנים האחרונות היינו עדים להרבה מקרים בהם האקרים פרצו למחשבים של אנשים אישיים ושל מדינות. עולם הסייבר הוא עולם מרתק והוא יכול לאפשר לנו להגביר את הבטיחות ואת הידע האישי שלנו – רק אם נדע להשתמש בו נכון. עולם הסייבר קשור באופן ישיר לתחום של אבטחת מידע ושני התחומים ביחד מהווים תחום של כל אדם בעידן המודרני צריך להכיר ולהיות מודע אליהם.

מה זה סייבר? מאיפה זה הגיע ולאן התחום הזה מתפתח?

תחום הסייבר הוא למעשה שם כולל לכל העולם הדיגיטלי שיש במחשב. כאשר אנחנו גולשים באתר הבנק שלנו או בפייסבוק אנחנו למעשה נמצאים בעולם הסייבר. עולם זה הוא עולם מרתק אך הוא דורש מאתנו משנה זהירות. בדיוק כמו שאנחנו צריכים לשמור על עצמנו כאשר אנחנו הולכים ברחוב או נוהגים במכונית – כך אנחנו גם צריכים לשמור על עצמנו כאשר אנחנו גולשים באינטרנט. במכללת סאן ספארק אנחנו מציעים לילדים ובני נוער קורסים שמלמדים אותם אודות הסכנות שיש בעולם הסייבר ואיך אפשר להתמודד איתן.

למה כדאי לילדים ובני נוער להשקיע בלימודי סייבר?

לילדים ובני נוער כדאי להשקיע בלימודי סייבר ובלימודים הקשורים לכך כמו לימודי אבטחת מידע ולימודי תכנות. כדאי מאוד לילדים ולבני נוער להשקיע בלימודים אלו כי לימודים אלו יכולים לאפשר להם להשתלב בתפקידים מעניינים מאוד ונחשקים בקהילת המודיעין בצבא. לימודי הסייבר יאפשרו לילדים שלנו ולבני נוער להיות חלק מקהילת המודיעין בצבא וכך השירות הצבאי שלהם יהיה משמועתי יותר וגם יתרום להם יותר מבחינה אישית.

לימודי סייבר – העתיד כבר כאן!

לימודי סייבר היו בעבר נחלתם של מעטים אך כיום הם כבר נחלתם של רבים. לימודים אלו הם חלק חשוב מאוד מהעתיד של העולם שלנו וחשוב מאוד להשקיע בהם. כל ילד או נער שרוצה להיות מומחה מחשבים או להעמיק את הידע שלו בעולם זה יכול לקבל תמורה רבה בלימודים מסוג זה. לימודים אלו יכולים לאפשר לילדים ובני נוער להכיר טוב יותר את עולם הסייבר שהפך לחלק מהחיים של כולנו והם יכולים לאפשר לילדים ובני נוער להיות בטוחים ושמורים יותר – כי ידע זה כוח. הלימודים יגבירו את המודעות של הילדים לנושא של גלישה בטוחה ברשת והם יאפשרו להם להיות בטוחים יותר בכל המרחב האינטרנטי. הלימודים עצמם יכולים לאפשר לילדים ובני להתעדכן בטכנולוגיות החדשות ביותר כך שהם יגיעו מוכנים יותר לצבא ולעולם האזרחי.

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button