חוג תלת ממד לילדים

תוכנת MAYA המובילה בעולם בתחום האנימציה
תוכנת MAYA המובילה בעולם בתחום האנימציה

חוג תלת ממד לילדים – מאתגר, מפתח ומהנה

אם יש חוג בתחום המחשבים שמתאים כמו כפפה לילדים, זהו חוג תלת ממד לילדים. עבור ילדים שהפן היצירתי שלהם מפותח, ואינם חוששים מלמידת תוכנות חדשות ומאתגרות, לימודי חוג תלת ממד במרכז הידע סאן ספארק, מהווים דרך מושלמת להבעת הפן היצירתי של הילדים, וכמובן, ללמוד תחום מקצועי מבוקש ביותר בימינו.

בכיתות הלימוד של סאן ספארק, התלמידים יכולים ללמוד את רזי אחד המקצועות הנדרשים

ביותר בעולם. השיעורים מועברים ע”י מדריכים מנוסים שתחום המחשב הוא תחום עיסוקם המקצועי. בתום לימודיהם, התלמידים מגישים פרויקטים שהם עמלו עליהם במהלך הקורס. צוות המדריכים מעניקים ציונים לפרויקטים, והתלמידים עצמם זוכים בציונים ובהערכה של צוות המדריכים ושל חבריהם לכיתה.

הכירו את תוכנת MAYA המובילה בעולם בתחום האנימציה

במהלך חוג תלת ממד לילדים התלמידים לומדים לעבוד עם תוכנת MAYA, שהיא התוכנה המובילה בתחום של יצירת תלת ממד. ילדים צעירים, שבעבר הרחוק לא הכירו ולא ידעו מהם תוכנות מחשב, מקבלים הדרכה מתאימה עד שהם מתחילים ללמוד את התוכנה העיקרית של החוג. ילדים שעד עכשיו היו רגילים לראות על מסכי הטלוויזיה או על המחשב, דמויות אנימציה שהם מחוברים אליהן, אחרי כמה חודשים של לימודים במסגרת חוג תלת ממד לילדים, מסוגלים ליצור בעצמם, סרטי אנימציה עם דמויות שהם בעצמם יצרו. ככל שהילדים לומדים ומתקדמים בלימודיהם, הם צוברים ידע שיכול לקדם אותם ללימוד תחומים נוספים ואף לפתוח בפניהם דלתות בתחום מקצועי יוקרתי ומבוקש.

שיעורים מרתקים ומהנים בכיתות לימוד איכותיות

בתחילת לימודיהם התלמידים לומדים להכיר תוכנות מחשב בסיסיות אך הכרחיות. הם לומדים תכנון, עיצוב, בנייה והפעלה של משחקי מחשב בעזרת מחוללים שונים, תוך כדי שהם משלבים אלמנטים של יצירה ודימיון. לאחר שהילדים לומדים ליצור בעצמם משחקי מחשב ומשתפים את חבריהם במשחקים החדשים, הם מתקדמים ללימודי גרפיקה בסיסית, מולטימדיה ואנימציה. הם מתקדמים בלימודיהם כשהם לומדים את שלבים של תכנון, עיצוב ופיתוח של דמויות מעולם הגרפיקה, האנימציה והמולטימדיה. ככל שהם יתקדמו בקורס, התלמידים ילמדו נושאים חדשים, כולל בניית ועיצוב של אתר האינטרנט הראשון שלהם. במהלך החוג, הילדים ייהנו מליווי צמוד של מדריכי הקורס, שתמיד נמצאים במקום כדי לסייע לתלמידים ברגעים שהם מתקשים בלימוד של תוכנה מעט יותר מורכבת.

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

כתיבת תגובה

Call Now Button