סאן ספארק מרכז הידע

 

סאן ספארק – למען עתיד ילדינו, למען האושר שלהם וההצלחה

סאן ספארק הינו מרכז ייחודי אשר מכשיר ומלמד ילדים את מקצועות המחשב. במרכזים שלנו ילדים יכולים ללמוד עם החידושים המתקדמים ביותר בעולם המחשבים. צוות המורים שלנו הוא מסור ורגיש והוא מוכן לעזור לכל ילד לממש את היכולות הרבות שלו. אנו בסאן ספארק מאמינים שלכל ילד ילד יש פוטנציאל וזוהי המשימה שלנו לעזור לו להגשים אותו. אם ילדכם הוא ילד חכם, נבון, סקרן ובעל רצון ללמוד – אנו המקום המושלם עבורו. אנו מלמדים מגוון קורסי תכנות ומחשבים לילדים ובני נוער כאשר הבסיס לכל השיעורים הוא מכינה ברמה גבוהה מאוד אשר תפתח בפני ילדכם את נפלאות עולם המחשב והאינטרנט – נפלאות ההווה והיכולות להשפיע על העתיד בצורה משמעותית.

 

על המכללה – מקום גדול לילדים להתפתח בו ולהגשים חלומות

מכללת סאן ספארק קיימת כבר מעל ל-23 שנה. במהלך שנות הפעילות שלנו הכשרנו מאות ואלפי ילדים. העיקרון המנחה של המכללה הוא לימוד ילדים ובני נוער את מקצועות המחשב והאינטרנט באופן יסודי ורציני – כך שבזמן השירות הצבאי שלהם, הלימודים הגבוהים באוניברסיטה וגם בזמן הילדות הם יוכלו ליהנות מארגז כלים עשיר. הלימודים שלנו כוללים מגוון רחב של מקצועות מלימודי טכנאות מחשב ועד לימודי תכנות ועיצוב אתרים. אם אתם תוהים למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו – התשובה היא פשוטה: בסאן ספארק כל ילד זוכה ליחס אישי שמקדם אותו מבחינת ידע ויכולות אישיות. הלימודים בבית הספר יסייעו לילדים שלכם לחזק את הביטחון העצמי שלהם ואת ההרגשה האישית שלהם.

 

מה בתכנית לתלמידי החטיבה הצעירה?

 

מכינה לילדים – הכרת עולם המחשב

 

אנו מעבירים קורסים לילדים בגיל היסודי אשר נועדו ללמד אותם איך להשתמש במחשב ומהם יישומי המחשב הבסיסיים ביותר. בקורסים הילדים נהנים מחוויות מרתקות ומעניינות מאוד. המכינה מפתחת את החשיבה הלוגית של הילדים ומאפשרת להם לפתח את היכולות הקוגניטיביות והאנליטיות שלהם.

עולם המשחקים – יצירה בנייה ופיתוח

בקורס זה הילדים יתנסו בפעם הראשונה בפיתוח אפליקציה או משחק מחשב בפלטפורמה מתקדמת מאוד ונוחה. חוויה זו יכולה לאתגר את הילדים שלנו ולהפיח רוח בדמיון שלהם וביצירתיות שלהם. הקורס מעניין מאוד והוא מתאים לכל ילד סקרן שרוצה לדעת לבד איך ליצור משחקים או יישומים שונים למחשב, לטאבלט או לסארמטפון.

 

עולם החומרה – פירוק, הרכבה ובניית מחשב

המחשב הוא מוצר בסיסי בחיים של כולנו. אם הילדים שלנו רוצים לדעת איך לתקן מחשבים, להרכיב אותם או לשדרג אותם קורס זה יכול להתאים להם מאוד. במהלך הקורס הילדים ילמדו איך לטפל בתקלות חומרה שונות במחשב. הם ילמדו כיצד ניתן לתקן מחשבים ומהי הדרך הטובה ביותר להרכיב אותם. קורס זה מתאים מאוד לילדים שיש להם חוש טכני מצוין, ידי זהב וחשיבה אנלטית מתקדמת. הקורס מהנה מאוד ומאתגר לכל ילד וילדה.

 

יצירה ועיצוב נפגשים יחד – בעולם הקולנוע והגרפיקה הממוחשבת

ידע בתחום הגרפיקה הממוחשבת יכול לפתוח בפני הילדים שלנו הרבה דלתות. בקרוס הילדים שלנו ילמדו איך לעצב אתרים, איך לבנות מצגות ואיך לערוך סרטי וידיאו. הקורס דורש הרבה מאוד יצירתיות ויכולות אסתטיות. קורס זה מעניין מאוד והוא משלב בין עולם האמנות ועולם המחשבים והטכנולוגיה. הקורס מומלץ מאוד לכל ילד שאוהב לצייר ורוצה לקחת את הכישרון שלו לרמה אחרת.

נשמח לראות את ילדכם בקורסים שלנו וביחד אתם לדאוג לדור העתיד של טכנולוגיית ישראל.

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button