גם תלמידי מנצלים את חופשת הפסח

יצאתם לחופשה???
הילדים בבית היום???
לא יודעים לעשות???
בסאן – תמצאו פתרון!!!
במהלך חופשת הפסח, הפעילות התלמידים מוגברת ומורגשת!
תלמידים רבים מגיעים לבמחני הקבלה ובודקים אפשרויות ואופציות שונות מסלולי שונים ברמה אקדמית ונרשמים לקורסים חדשים שנפתחים מייד לאחר החג!!
תלמידים רבים נוספים, מנצלים את ימי החופשה ומגיעים לבית בספר של ספארק לעבודה פרוייקטים. חזרה החומר, בנייה, תכנות ועיצוב.
כמו כן , עד כניסת חג הפסח, בית הספר פעיל במתכונת רגילה ושיעורים מתקיימים כרגיל!!!
בנוסף, קבוצת תלמידים יצאה לתרום ולעזור לקהילה בפרוייקטים שונים! נאחל להם הצלחה רבה!!!
הסניף הקרוב אליך: