כמה דברים שכדאי לדעת על תוכנת אינסטגרם

כמה דברים שכדאי לדעת על תוכנת אינסטגרם
כמה דברים שכדאי לדעת על תוכנת אינסטגרם

מהי המשמעות של המונח אינסטגרם?

כמעט ואין אדם שלא משתמש היום באפליקציית האינסטגרם. לא חייבים להיות דוגמנית מפורסמת, שחקן או זמר ידועים, כדי להשתמש באפליקציית האינסטגרם, ולגלות שיש אלפי עוקבים שמוכנים ברגע נתון לעשות לייק לתמונות שאתם מעלים לאפליקציה.

תוכנת אינסטגרם הינה אפליקציה לשיתוף פעולות חינמית. האפליקציה פותחה ומופעלת ע”י חברת סטארט אפ. האפליקציה מאפשרת לצלם תמונות, לעצב אותן לפי הרצון של המשתמשים ולאחר מכן, לשתף אותן בקלות ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות שניתן לשתף בהן את התמונות ולקבל עוקבים ולייקים הן: דאר אלקטרוני, פליקר, טאמבלר וכמובן, פייסבוק.

בשנת 2010 נחשפנו לתוכנת האינסטגרם כשהיא לראשונה יצאה לשוק הטכנולוגי. הופעתה של התוכנה יצרה באז גדול מכיוון שהיא אפשרה למשתמשים שליחה מיידית של תמונות שהועלה לאפליקציה. תוך מספר שניות, מרגע פרסום התמונות, קהל גדול של עוקבים יכול להביע את דעתו, באמצעות לייקים לתמונות שהועלו. חשיפת התמונות באינסטגרם מתחיל גל של תגובות ואירועים. זוהי אפליקציה דינאמית שמתגלגלת מאירוע לאירוע. החל מפרסום התמונות, דרך תגובת הקהל באמצעות לייקים, חשיפת התמונות לקהל שמתרחב בגלל ריבוי הלייקים, הוספת תגים לתמונות, הפצתם בתכנים שצולמו ברשתות החברתיות.

איך פועלת תוכנת האינסטגרם

מזמן תוכנת אינסטגרם הפכה לאחת מהאפליקציות הפופולאריות ביותר ברשת. היא חביבה לא רק על הצעירים, אלא על כל מי שאוהב לצלם ולהצטלם. אך לא רק. רבים רואים באינסטגרם הזדמנות לשתף חברים או סתם אנשים, בחוויות ייחודיות, כמו ביקור באתר ייחודי בארץ או בחו”ל, צילום של נוף מרהיב, או כשהם חווים חוויה ייחודית ובלצי צפויה.

מבלי לדעת שהם עושים זאת, הרבה אנשים מפעילים את תוכנת אינסטגרם, מספר פעמים ביום. בכל פעם כשאנו מצלמים תמונה בטלפון הנייד ומיד מפיצים אותה במייל, בטוייטר, בפייסבוק, או בכל רשת חברתית אחרת. הפצת תמונות באינסטרגם אינה מהווה גורם לסיכום בפגיעה בפרטיות מכיוון שאין שימוש בקוד של המשתמש בפייסבוק, אין סיכון לחשבון המשתמש, אין הגבלה לכמויות הלייקים שהמשתמש יחפוץ בהם, השירות בטוח וניתן ליהנות מלייקים עבור תשלום סמלי.

בין היתרונות הבולטים של תוכנת אינסטגרם, נזכיר את האופציה של עיצוב התמונות לפי העדפה אישית. אפשר להשתמש באופציה של רמת ליטוש גבוהה, להיעזר באופציה של עיצוב של גרפיקאים מנוסים באמצעות הפעלה פשוטה ועוד.

עוד קורסים:

תכנות לילדים

קורס תכנות למתחילים

בדוק גם

איך הפכה אינסטגרם לאחת האפליקציות הפופולאריות ביותר בעולם

כמעט כולם משתמשים באינסטגרם או לפחות, שמעו עליה. אינסטגרם הינה אפליקציה חינמית המאפשרת לשתף תמונות …

Call Now Button