מדוע כדאי להיות מקושרים ללינקדאין?

9654803_l

מהי רשת חברתית לינקדאין?

האתר לינקדאין, הוא למעשה רשת חברתית עסקית שיעדה העיקרי, הוא טיפוח הקריירה המקצועית. להבדיל מאתרים כמו טוויטר או פייסבוק, אשר פועלים כרשתות חברתיות, שבהם נעשה גם שימוש עסקי, לינקדאין, במהותה הינה רשת עסקית המיועדת לניהול קשרים עסקיים ובניית מוניטין. הרשת מאפשרת למשתמשים ליצור קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשים קיימים, כשרבים מהם מצליחים באמצעות הקשרים הנוצרים ברשת, למצוא מקומות עבודה או ליצור שותפויות עסקיות. האתר הושק בשנת 2002 והוא נמצא בבעלות של “תאגיד לינקדאין“.

לינקדאין מאפשרת למשתמשיה ליצור פרופילים אישיים, שדרכם ניתנת להם האפשרות להציג את ניסיונם המקצועי וגם לקשור קשרים עם משתמשים אחרים, כדי לקדם קשרים עסקיים או מקצועיים, למצוא אפשרויות העסקה, לגייס עובדים או ליצור שותפויות עסקיות. בפרופיל המופיע באתר, המשתמשים יכולים להציג מידע חשוב על עצמם, כמו: ניסיון, ידע, יכולות וכישורים מקצועיים בעזרת סיכומים תמציתיים של תפקידים ומשרות שבהם מועסק או הועסק המשתמש. לפרופיל ניתן גם להוסיף תיאור התמחויות מקצועיות, רקע לימודי, הישגים לימודיים וגם הצגת המלצות מעסיק.

למה נועדו היישומים באתר

באתר לינקדאין המשתמשים יכולים להיעזר ביישומים הקיימים כדי לחלוק מידע וגם לשתף פעולה עם חברים המקושרים אליהם באתר. באמצעות היישומים המשתמשים יכולים להציג מצגות, לדון על נושאים שונים או על פרויקטים משותפים, לאחסן מסמכים, לקשר לבלוגים על מנת להציג עדכונים. האתר מאפשר למשתמשים לחלוק עם משתמשים המקושרים אליו, רשימת ספרים, שאותם המשתמש קורא וממליץ עליהם.

קבוצות בלינקדאין

קבוצות באתר לינקדאין מורכבות מקהילות של משתמשים בעלי מכנה משותף עסקי או מקצועי, כמו: עניין משותף, מטרה, התנסות או השתייכות. הקבוצות מאופיינות ע”י קטגוריות של: ארגון, קשר מקצועי, בוגרים של מוסד להשכלה גבוהה, ומשתתפים בכנס.

משתמשים בלינקדאין יכולים ליצור קבוצות בעצמם, או להצטרף לקבוצות שכבר קיימות. הקבוצות באתר לינקדאין מאפשרות לחבריהן לשתף רעיונות, לפתח דיונים, לפרסם הודעות וכו’. כל קבוצה היא למעשה פורום, כך, שלכל משתמש הפעיל בקבוצה מסוימת, ניתנת האפשרות ליצור קשר עם משתמש אחר השייך לאותה הקבוצה, לפרסם הודעות, להגיב עליהן, לשאול וגם להשיב על שאלות. ההודעות והשאלות המתפרסמות בקבוצות נשלחות בדואר אלקטרוני לכל משתמשי הקבוצה, בהתאם להגדרות שקבע המשתמש, על מנת להתעדכן ביעילות ובמהירות.

בדוק גם

מדוע אנגלית ברמה גבוהה חשובה לקידום מקצועי בתחום ההייטק

התרומה החשובה של ידיעת שפות בעידן המודרני ידיעת שפה נוספת מעבר לשפת האם, או לשפה …

Call Now Button