מהם היתרונות של לימודים במרכז הידע של סאן ספארק

sunspark_IMG_7855t

לומדים מקצוע לעתיד

לימודי מחשב לילדים צעירים במסגרת מסודרת, מאפשרים לתלמידים ללמוד תחום מעניין ומאתגר. במרכז הידע סאן ספארק מתקיימים קורסים וחוגים בנושא מחשבים המותאמים לתלמידי בית ספר החל מגיל 9. כידוע, תחום המחשבים הינו תחום דרוש ומבוקש, מלבד היותו תחום מקצועי יוקרתי, שלצידו גמול נאה מבחינת שכר וקידום מקצועי. תחום המחשבים הוא תחום מבוקש גם בצה”ל, שמעוניין לקלוט צעירים מוכשרים עם ידע נרחב בתחום ליחידות עילית. בתום השירות הצבאי, צעירים יכולים להמשיך ללימודים במוסדות להשכלה גבוהה, מצוידים בידע הנרחב ובניסיון שהם רכשו במהלך לימודיהם בסאן ספארק.

מרצים מעולים מנוסים ומיומנים

על מנת להבטיח את הצלחתם של המשתתפים בקורסים, צוות מורים מנוסה ומיומן מעביר את השיעורים באופן מדויק ומקצועי. תלמידים רבים מגיעים ללא ידע מוקדם או בסיסי בתחום המחשבים, ולא פעם, חלק מהתלמידים מתקשים להבין את התכנים הנלמדים בקורס. עם הרבה סבלנות, תמיכה ועזרה, צוות המורים מסייע לתלמידים להתגבר על הקשיים ולהתקדם בלימודיהם. את הגמול למאמצים המשותפים, של המדריכים ושל התלמידים, אפשר לראות בפרויקטים המקוריים והמפתיעים שהתלמידים מגישים בתום לימודיהם.

תנאי לימוד מצוינים

כדי להצליח בלימודים, לא די ברצון להצליח, בכישורים טבעיים ובמדריכים מקצועיים, גם כיתות הלימוד והציוד שלומדים עליו, תורמים רבות להצלחת התלמיד. תלמידים הלומדים בסאן ספארק, לומדים בכיתות לימוד נוחות ומרווחות, עם מחשבים איכותיים ומתקדמים. בעזרת עזרים טכנולוגיים מתקדמים, התלמידים לומדים תוכנות מחשב בסיסיות ומתקדמות, לומדים להיות טכנאי מחשב, ליצור אפליקציות לטלפונים ניידים, לבנות אתרי אינטרנט, שפות תכנות שונות ועוד. תלמידים המשתתפים בקורס טכנאי מחשבים לילדים, לומדים לפרק ולהרכיב מחשבים בכיתת מעבדה, שהוכנה במיוחד על מנת שלתלמידים יהיו תנאי הלימוד הטובים ביותר.

לימודי מחשב לילדים – לומדים ונהנים

בוגרי סאן ספארק יכולים לספר לכם, על המתכון המצליח של לימודי מחשב לילדים שיש בהם אתגר, הנאה ועניין. במהלך לימודיהם, התלמידים יוצרים משחקי מחשב, אפליקציות מקוריות לטלפון, בונים אתרי אינטרנט ועוד. הם מכירים חברים חדשים, והבונוס הגדול, הם לומדים מקצוע לעתיד. עם הידע הנרחב שהם מקבלים במהלך הקורסים הם יכולים להתחיל לעבוד במקצועות הקשורים לתחום, וגם להתברג ביחידות עילית בצבא, ולהמשיך ללימודי אקדמיה במוסדות להשכלה גבוהה, ובבוא היום, להשתלב בעולם ההייטק היוקרתי.

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

כתיבת תגובה

Call Now Button