מה חשוב לדעת על תוכנת האופיס המתקדמת של גוגל

תוכנת האופיס המתקדמת של גוגל
תוכנת האופיס המתקדמת של גוגל

היא יעילה, היא מתקדמת והיא בחינם – תוכנת האופיס של גוגל

רבים מדברים עליה, כולם משווים בינה ובין תוכנת האופיס של מיקרוסופט, אבל רוב רובם של המשתמשים משבחים את תוכנת האופיס של גוגל. כעיקרון, גולשים אשר בוחרים להשתמש במייל של גוגל מקבלים את תוכנת האופיס ללא תשלום. במסגרת תוכנת האופיס של גוגל ניתן ליהנות משירותים שונים כמו דואר לאלקטרוני, נפח אחסון בענן וכל שירותי התוכנה של גוגל, כמו גיליונות נתונים (אקסל), מעבד תמלילים, שאלונים וסקרים, פאואר פוינט ועוד

שירותי הדואר של תוכנת האופיס של גוגל

שירות הדואר של גוגל אפס הינו שירות מייל לעסקים והוא דומה מאד לדואר ג’ימייל. שירות המייל של גוגל נהנה מתוספת חסימה אפקטיבית לדואר זבל וגם מוסיפה את הסיומת של דומיין החברה. בעיקר עבור ארגונים וחברות, ובמקומות עבודה בכלל, לשירותי דואר של גוגל יש יתרון על פני  תוכנות אופיס אחרות והוא נעוץ בהכרות המוקדמת של המשתמשים עם הממשק. ההיכרות המוקדמת יכולה לחסוך שעות מתהליך ההיכרות עם ממשק אחר. מעבר לכך, תוכנת האאוטלוק נוחה יותר בגלל הצמידות שלה לדפדפן. כמו כן, כאשר בוחרים בין תוכנות אופיס שונות, חובה להתייחס לנפח התיבה הניתן לכל משתמש בנפרד.

אולי יעניין אותך: לימודי מחשבים

אפשרויות אחסון בענן

תוכנת האופיס של גוגל מאפשרת סינכרון אוטומטי בין המכשירים השונים של המשתמשים, המחשב האישי, הטאבלט והסמארטפון, וגם מאפשרת עבודה משותפת בין חברי הארגון על מסמכים. חשוב להזכיר שהאחסון בענן משמש כגיבוי לשולחן העבודה של המשתמשים, אך אינו מהווה פתרון לנושא של גיבוי כולל לכלל ההיבטים של בית העסק. עם זאת, הפתרון שהוא מעניק לשיתוף מסמכים וקבצים בין המשתמשים בארגון, הוא פתרון נוח ויעיל.

תמיכה טכנית באנגלית

רוב רובו של התוכן של תוכנת האופיס של גוגל הוא בשפה האנגלית. אמנם, תפריט העזרה הוא בעברית, אבל כאשר רוצים להעמיק קצת ולמצוא מאמרים או תמיכה טכנית יותר מעמיקה, התכנים תמיד יהיו באנגלית. מבחינת תמיכה בתקלות בתוכנה, תוכנת האופיס של גוגל ושירותי החברה בכלל, מושתתים על השפה האנגלית. מכיוון שברוב הארגונים השימוש בשפה האנגלית הוא שוטף, קיימת הנחה, שהמשתמשים יוכלו להתגבר על התקלות המופיעות בעזרת מסכי העזרה הכתובים באנגלית, ורק במידה שהמשתמשים אינם מתגברים על התקלה, הם יפנו לתמיכה הטכנית של החברה.

קראו עוד על:

לימוד מחשבים לילדים מקדמים את עתידם המקצועי

כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על יוטיוב

בדוק גם

כל מה שאתם צריכים לדעת על טינקרקד

מהי תוכנת טינקרקד תוכנת טינקרקד הינה תוכנה נוחה, קלה לשימוש ומהנה ביותר. מדובר בתוכנת עיצוב …

Call Now Button