מה כדאי לדעת על תוכנת קודי

kodi-winter-header

מהי תוכנת קודי

 

תוכנת קודי (CODE) הינה תוכנה פופולארית בקרב משתמשים רבים, ביניהם אפשר למצוא הרבה ילדים צעירים. קודי הינה תוכנה חינמית אשר ניתן להוריד ולהפעיל בכל מערכות ההפעלה המוכרות הקיימות: אנדרואיד, ווינדוס, מקינטוש, לינוקס, אופנאלק (ראספבארי) וכדומה.

 

היכן ניתן להתקין תוכנת קודי:

* על מחשבים העובדים עם מערכת הפעלה של ווינדוס מעל XP.

* על מכשירי טלפון העובדים עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד

* על מכשירי אייפון (בתנאי שהמכשיר פרוץ, אך כדאי לבדוק אם לא השתנו התנאים)

* על מכשירי טאבלט/ טלוויזיה חכמה/ סטרימר, בתנאי שהמכשירים עובדים עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד כשהיא פתוחה בלבד.

השימוש בתוכנת קודי נפוץ במיוחד בתחומים כמו: מוסיקה, סרטים, סדרות טלוויזיה, תמונות, שידורי טלוויזיה חיים, הרחבות, לשינוי מראה של תוכנות ועוד.

 

פרטים חשובים על התוכנה עצמה

 

כאשר מתקינים את תוכנת קודי, היא ריקה מתוכן. התכנים והחומרים שהיא תכיל תלויים לגמרי במה שהמשתמשים יבחרו להכניס בה. כעיקרון, ניתן להשוות את תוכנת קודי למכשיר סלולארי כשהוא רק נקנה או מתקבל, ריק מתוכן או מידע.

לפני שמתחילים לעבוד עם התוכנה על מכשיר מסוים, צריכים להתקין חנות אפליקציות. קודי מכילה מאות “חנויות” של אפליקציות הנקראות “ריפו”. בכל ריפו ניתן למצוא הרחבות רבות, שניתן להשוות אותן לאפליקציות בסלולארי. לעיתים ההרחבות הינן חוקיות, ולפעמים הן אינן חוקיות, ומציגות תכנים המוגנים בזכויות יוצרים.

לרוב הסדרות, הסרטים והתכנים, יש תרגום בעברית, או לכל שפה אחרת, בהתאם לצורך של המשתמשים.

 

משתמשים בחו”ל ובארץ מתחברים באמצעות תוכנה ייחודית וחכמה

 

משתמשים בתוכנת קודי מכל העולם נפגשים באפליקציות שונות ומשתפים פעולה, בעיקר כשמדובר בתכנים כמו מוסיקה, סרטים וסרטוני מוסיקה או קולנוע. את התוצאות  לשיתוף פעולה מוגבר בין משתמשים ישראלים ומשתמשים בחו”ל, בעיקר בארה”ב ניתן לראות ביוטיוב. סרטוני מוסיקה, משחקים ואחרים, מועלים לאתר יוטיוב לאחר שעברו שיפורים ושינויים בעזרת תוכנה נוחה ויעילה. בני נוער ומשתמשים אחרים, שהתחברו ולמדו במהירות את הפעלת התוכנה, יכולים לשתף פעולה עם משתמשים מכל אזור בעולם. הקבצים שהם מעלים ליוטיוב עם משתמשים אחרים, יוצרים קהילה גדולה של משתמשי ומפעילי תוכנת קודי.

בדוק גם

מדוע כדאי להיות מקושרים ללינקדאין?

מהי רשת חברתית לינקדאין? האתר לינקדאין, הוא למעשה רשת חברתית עסקית שיעדה העיקרי, הוא טיפוח …

Call Now Button