סאן ספארק – טיפים שיובילו אתכם התלמידים כל הדרך להצלחה!

למה חשוב לדעת לבקש עזרה?
למה חשוב לדעת לבקש עזרה?

כל הכבוד, עכשיו גם אתם חלק ממשפחת התלמידים והמורים של סאן ספארק. אתם בטח תוהים איך אתם יכולים להצליח בקורס שלכם? מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד למבחנים? מה לעשות במקרה שהחומר לא מובן? ואיפה אפשר לתרגל את החומר הנלמד בכיתה? ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל הטיפים שיעזרו לכם להצליח בקורס. אז שיהיה לכולנו בהצלחה!

הכי חשוב לחשוב חיובי!

הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות במהלך הקורס זה לחשוב חיובי. אם נבוא בגישה חיובית ללימודים אז יהיה לנו יותר קל ללמוד. כאשר לומדים קורס מחשבים חשובים לא פחות ההתמדה וההשקעה בקורס. מומלץ מאוד לא לפספס שיעורים כי אז אנחנו עלולים להישאר מאחורי הכיתה. מומלץ גם להשקיע ולהכין את שיעורי הבית שניתנים בכיתה ובכל מקרה לפני כל שיעור לעבור על החומר מהשיעורים הקודמים ולראות אם יש דברים שלא הבנו או דברים שאנחנו צריכים לחזור עליהם. הדרך הטובה ביותר ללמוד למבחנים היא ביחד עם חברים מהקורס. בסאן ספארק כל התלמידים מקבלים דף קשר וניתן דרך הרשת של בית הספר להיות בקשר גם עם תלמידים מקורסים אחרים.

למה חשוב לדעת לבקש עזרה?

השתתפות בקורס מחשבים היא אתגר לא קטן ולעיתים יכולים להתעורר קשיים בתהליך הלמידה שלנו. כאשר אנחנו לא מבינים חלק מהחומר או כאשר אנחנו מרגישים אבודים לגמרי אנחנו לא צריכים להיכנס ללחץ ובטח שאנחנו לא צריכים לוותר. בית הספר מעמיד לרשותכם שיעורי תגבור ושיעורים פרטיים אם אתם מתקשים בחומר הלימוד. חשוב לדעת לבקש עזרה מהמדריך בקורס ומהצוות המקצועי בבית הספר כי יש לנו את היכולת, את הכלים ואת הרצון לעזור לכם להצליח.

לסיכום, ניתן לומר שבשביל להצליח בקורס כל תלמיד צריך להשקיע ולהתמיד בלימודים. במידה ומתעוררים קשיים ניתן לקבל מענה הולם מצוות בית הספר. בית הספר מעמיד גם מדי יום לתלמידים אפשרות לבוא ולתרגל את החומר הנלמד בקורס במבנה בית הספר בכיתות לימוד מצוידות בשיא הטכנולוגיה. בשביל להצליח בסאן ספארק צריך רק לרצות ולהעיז לנסות – וזה הוא הטיפ החשוב ביותר!

בדוק גם

לקוחות סאן ספארק היקרים

להלן רשימת החגים והחופשות שבהם סאן ספארק מרכז הידע אינו פעיל ללימודים: יום השואה: 04.05.2016- …

כתיבת תגובה

Call Now Button