חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים

 

שילוב מנצח של כושר יצירתי ותוכנת מחשב מאתגרת
שילוב מנצח של כושר יצירתי ותוכנת מחשב מאתגרת

עולם האינטרנט מהווה פלטפורמה לפיתוחים והמצאות בתחום המחשוב ועוד. התלות של האדם בסמארטפונים בפרט ובטלפונים ניידים בכלל, מחייבת הספקה קבועה של אפליקציות שייענו על הדרישות של המשתמשים. אין ציבור מתאים יותר, מבני נוער, כדי למלא את חנויות האפליקציות, באפליקציות מובילות וחדשניות

חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים – חוג עכשווי ומרתק

חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים הינו אחד החוגים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות. תחום פיתוח האפליקציות לטלפונים ניידים, סמארטפונים ואחרים, הולך ומתעצם. במקביל להתפתחות המהירה של התחום, גוברת בהתאם הדרישה למפתחי אפליקציות. חוג פיתוח אפליקציות מתאים במיוחד למשתתפים צעירים, בעלי כושר יצירתי שרוב זמנם מוקדש לעיסוק בטלפונים הניידים שלהם. אין ציבור שמכיר טוב יותר את התכונות של מכשירי סמארטפון השונים, ואת הדרישות של המשתמשים. כאשר מחברים את היצירתיות, את כושר הקליטה וההבנה של בני הדור הצעיר, לתוכנות העכשוויות של פיתוח אפליקציות לטלפונים ניידים, מבינים שמדובר בשילוב מנצח.

כרטיס כניסה לעולם חדש ומתפתח

השתתפות בחוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים מאפשרת למשתתפים לרכוש מקצוע מבוקש. בוגרי הקורס מקבלים לידם כרטיס כניסה לעולם חדש ומתפתח, שעשוי להוביל אותם לפיתוח קריירה בעולם המובייל באנדרואיד, שהיא הינה הטכנולוגיה הנפוצה בענף. בוגרי חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים מסיימים את הקורס כשהם מצוידים בכלים הנדרשים לפיתוח עצמאי של אפליקציות פורצות דרך ואטרקטיביות ללקוחות, בהתאם לטרנדים עדכניים ומובילים. במהלך החוג, למשתמשים ניתנת האפשרות לבחון את כישוריהם ולהמציא אפליקציות שהן פרי דמיונם, כשהם מביאים רעיונות מתוך עולמם האישי.  מסלול הקורס מקנה ידע בתחום הטכנולוגי וכלים מתאימים לפיתוח כישוריהם של המשתתפים.

שילוב מנצח של כושר יצירתי ותוכנת מחשב מאתגרת

לימודי חוג פיתוח אפליקציות בטלפונים ניידים בסאן ספארק, מאפשר למשתתפים להכיר עולם חדש של מושגים ותוכנות שבוודאי הם שמעו עליהם בעבר, אך לא ידעו מהי המשמעות שלהם. מונחים כמו: אייפון קילר, אנדרואיד ונילה, אנדרואיד טאצ ויז, אפ קטלוג, אפ מארקט, אפ סטור, אקס קוד, אסטריקס ואחרים. אלו מונחים שמשתמשים בטלפונים ניידים שומעים עליהם, אך לא תמיד יודעים את המשמעות האמיתית שלהם. במהלך לימודיהם בסאן ספארק, ילדיכם יכירו מקרוב מונחים מעולם המחשוב, ויקבלו את הכלים הנדרשים להפוך בעצמם לאפליקטורים בתחום מרתק ומאתגר.

תלמידים לומדים, נהנים ומתפתחים במהלך הקורס.

בסאן ספארק שמים דגש על עבודת צוות פוריה בין התלמידים. לכל תלמיד ניתנת האפשרות להביא מכישוריו ולהביע אותם בעזרת התוכנות הנלמדות. רוב התלמידים מתכננים לשרת בצבא ביחידות מובחרות המאפשרות להם להפגין את הכישורים שלהם. במהלך לימודיהם הם מגשימים שאיפות ומצליחים להפוך את הרעיונות שלהם למוצר ממשי. הם מצליחים לשלב את הידע החדש שהם רכשו ברעיונות מקוריים ומגלים שניתן לממש חלומות באמצעות הלימודים בסאן ספארק.

 

כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

Call Now Button