פיתוח מנהיגות טכנולוגית לילדים ונוער

סאן ספארק מרכז הידע מברכת את הילדים שעברו הסמכות של מיקרוסופט בחודשים מאי – יוני 2021 ופתחו את דרכם לתפקידים מובחרים בצבא ולעולם ההייטק. הלימודים בסאן ספארק מפתחים את המנהיגות הטכנולוגית העתידית של ילדים ובני נוער בישראל. הלימודים בבית הספר מעניינים, ברמה גבוה ואיכותיים והם נועדו לקדם ילדים ובני נוער כך שהם יצליחו יותר בכל תחומי החיים שלהם. ההצלחה של הילדים שלנו בחיים הבוגרים שלהם תלויה בשורשים שהם יצמיחו בגיל הנעורים שלהם. כאשר נשקיע בלימוד הילדים שלנו כבר מגיל צעיר – הלימודים יסייעו להם גם בגיל בוגר יותר.

הלימודים עצמם מעניינים מאוד והם יכולים להתאים לילדים ובני נוער שיודעים אנגלית טוב ויודעים טוב מתמטיקה. בשביל ללמוד תכנות, לימודי סייבר או בניית אתרים ילדים ובני נוער חייבים לדעת ברמה גבוה אנגלית ומתמטיקה. אם הילדים שלנו לא יודעים ברמה גבוה מתמטיקה ואנגלית אז חשוב מאוד שנעבוד איתם על זה ונסייע להם לשפר את הרמה שלהם בתחומי ידע אלו.

לימודי מחשבים יכולים לקדם מאוד בני נוער וילדים. לימודי מחשבים יכולים לאפשר לילדים ובני נוער לגלות במה הם טובים וכך לעלות את הביטחון העצמי שלהם. הלימודים עצמם מאוד מאתגרים והם יכולים לאפשר לילדים ובני נוער להתמודד עם קושי ולצלוח אותו בשמחה. הלימודים עצמם מהנים מאוד וקבוצות הלימוד בבית הספר סאן ספארק מגובשות מאוד וילדים ובני נוער רבים מוצאים בקבוצת הלימוד שלהם הרבה חברים.

על הבוגרים של סאן ספארק הילדים שעברו הסמכות של מיקרוסופט בחודשים מאי – יוני 2021

הבוגרים של סאן ספארק הילדים שעברו הסמכות של מיקרוסופט בחודשים מאי – יוני 2021, הם תלמידים מצטיינים ואיכותיים מאוד. הלימודים להסמכת מייקרוסופט הם לימודים מעניינים מאוד ומאתגרים. הלימודים עצמם מתקיימים מספר פעמים בשבוע וכוללים שיעורים שמעבירים מרצים מומחים. המרצים המומחים שלנו מתמחים גם בנושאי הלימוד ועובדים בהם בתעשיית ההייטק והם גם מומחים ללימוד ילדים ובני נוער ובעלי גישה טובה לילדים.

צוות ההוראה בבית הספר יודע לזהות את החוזקות של כל תלמיד ואת הצדדים בחומר הלימוד שהוא פחות חזק בו. צוות המורים שלנו מקדיש יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד. בית הספר מקפיד להשקיע בכל התלמידים שלו וצוות ההוראה יודע להעשיר את התלמידים בנושאים שונים. הלימודים בבית הספר מתאימים מאוד לילדים ובני נוער שיש להם יכולות טובות בתחום המחשבים וגישה טכנית טובה. אם אנחנו רוצים לקדם את הילדים שלנו כדאי לנו לקדם אותם דווקא במישור הטכנולוגי.

איך לימודים בסאן ספארק מקדמים בני נוער במהלך שירותם הצבאי?

לימודים בסאן ספארק מקדמים בני נוער במהלך השירות הצבאי שלהם כי הם מגיעים ידע רב וקודם בתחום הטכנולוגיה והמחשבים. הרבה מאוד תלמידים של בית הספר משתלבים ביחידות המבוקשות מאוד של המודיעין והמחשוב. אם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ישרתו ביחידות המודיעין או הטכנולוגיה כדאי לנו להשקיע כבר בגיל צעיר בחינוך הטכנולוגי שלהם. לימודים אלו יכולים לקדם מאוד את הילדים שלנו ולאפשר להם להצליח יותר גם בלימודים שלהם בבית הספר וגם במהלך השירות הצבאי שלהם בצה”ל.

בסופו של דבר כאשר אנחנו רושמים את הילדים שלנו ללימודי מחשבים אנחנו משקיעים השקעה חכמה בחינוך שלהם. השקעה בחינוך הטכנולוגי של הילדים שלנו יכולה לאפשר להם להתפתח מאוד מבחינת הידע האישי שלהם ומבחינת היכולות האישיות שלהם. אם אנחנו רוצים לפתח את הילדים שלנו אנחנו חייבים לעודד אותם ללמוד דברים חדשים ולפתח ידע שכבר יש להם.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button