בזמן הקורונה סאן ספארק הקימה סניף חדש און ליין

בית הספר סאן ספארק פיתח מערכות חדשות וחומרי לימוד חדשים ומתקדמים שילדים יכולים להנות מהם. שנת הקורונה הייתה מאתגרת לכולם. עם האתגר של הקורונה בית הספר למקצועות הטכנולוגיה סאן ספארק בחר להקים סניף און ליין חדש בו ילדים ובני נוער יכולים ללמוד את מקצועות המחשב והטכנולוגיה מכל מקום בעולם ובארץ. לימודים אלו מהנים מאוד ומוסיפים לילדים ולבני נוער הרבה מאוד ידע והנאה אישית.

הלימודים בבית הספר מעצימים את הביטחון העצמי של הילדים ואת היכולות המחשבתיות והאנליטיות שלהם. הלימודים מאפשרים לילדים לחדד את היכולות הלוגיות שלהם ולהבין טוב יותר את עולם התכנות והמחשב. במהלך הלימודים הילדים יכולים להכיר וליצור קשר עם ילדים אחרים שיש להם אותם תחומי עניין כמו להם ושנמצאים באותה קבוצת הגיל שלהם. כך הילדים יכולים ליצור קשרים חברתיים און ואוף ליין.

יתרונות של לימודי מחשבים און ליין עם סאן ספארק

יש הרבה מאוד יתרונות בלימודי מחשבים און ליין עם סאן ספארק. לימודי מחשבים עם סאן ספארק מרחוק דרך האינטרנט מכינים את התלמידים לאופן המודרני שבו תעשיית ההייטק פועלת. לימודים אלו מעניינים מאוד והם יכולים לאפשר לילדים ולבני נוער רבים ללמוד בעברית ובאופן מכבד לימודי מחשבים שיכולים להיות ייחודים מאוד ולקדם אותם מאוד. הקידום החינוכי של הילדים יכול לאפשר להם להיות ילדים שיש להם יותר ידע ושיש להם יותר יכולות להצליח באופן אישי.

ההצלחה האישית של הילדים שלנו יכולה לאפשר להם להיות שמחים יותר. ילד שמצליח הוא ילד שחווה הישגים ויכול ליהנות מתחושה טובה יותר עם עצמו ועם מיצוי היכולות האישיות שלו. העצמת הילדים שלנו דרך לימודים יכולה לאפשר להם להיות הרבה יותר מאושרים והרבה יותר בטוחים ביכולות האישיות שלהם. העצמת הילדים שלנו היא האחריות שלהם כהורים שלהם והיא מה שיכול לאפשר להם לממש את עצמם עד תום.

מה מיוחד בשיטת הלימוד של סאן ספארק און ליין?

אז מה בעצם מיוחד בשיטת הלימוד של באן ספארק או ליין? מה שמייחד את שיטת הלימוד של סאן ספארק און ליין הוא ששיטת לימוד זו שמה את התלמיד במרכז. כל הקורסים וכל צוות המורים בבית הספר שם את התלמידים במרכז ושם לב לקושי ולמעלות האישיים של כל תלמיד ותלמיד. הלימודים עצמם נעשים לפי רמות לימוד וידע אישי של התלמידים והם מעניינים מאוד ומוסיפים לילדים הרבה מאוד ידע אישי.

מה אפשר ללמוד און ליין בסאן ספארק?

בסאן ספארק און ליין ניתן ללמוד את הקורסים הבאים:

  • לימודי עיצוב גרפי
  • לימודי תכנות
  • לימודי סייבר
  • לימודי הדפסת תלת ממד
  • לימודי בניית אתרים
  • לימודי עיצוב אתרים
  • לימודי משחקים

יש עוד הרבה מאוד קורסים שונים ומגוונים בבית הספר הכוללים רמות לימוד שונות מקורסי מתחילים ועד קורסים ברמת מתקדמים. כלל הקורסים בבית הספר הם מאוד מעניינים ומעשירים והם נערכים לפי החידושים הכי עדכניים בתחום הלימודים בבית הספר יכולים לאפשר לתלמידים שלוקחים בהם חלק להעשיר את עולם הידע שלהם ולהשיג ידע שאחרת לא היה להם איפה ללמוד.

למי הלימודים בסאן ספארק און ליין יכולים להתאים?

הלימודים בסאן ספארק און ליין מתאימים לילדים ובני נוער שיש להם ידע ברמה טובה במתמטיקה ואנגלית. הלימודים מתאימים מאוד גם לילדים שאין להם רקע קודם בתחום המחשבים והם רוצים להתחיל ללמוד את התחום. אם יש ילדים ובני נוער שיש להם ידע מתקדם או מוקדם בתחום המחשבים והם רוצים לקדם את הידע שלהם אז הלימודים בבית הספר יכולים להתאים גם להם.

בסופו של דבר לימודי מחשבים און ליין יכולים לקדם מאוד את הילדים שלנו ולאפשר להם לרענן את נושאי הלמידה שלהם חוץ מהלימודים הרגילים בבית הספר. לימודי העשרה במחשבים יכולים לאפשר לילדים ובני נוער ליהנות מעולם המחשבים הגדול והאינטרנט שאין להם גבולות ואין להם הגבלות. לימודים אלו יכולים לקדם את הילדים שלנו במהלך השירות הצבאי שלהם או כאשר הם רוצים להמשיך הלאה ללימודי תואר במדעי המחשב או ההנדסה.

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button