הגשמה אישית של הילד זכות והזדמנות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובעיות קשב

סאן ספארק הוא בית ספר מוביל לילדים ובני נוער. בבית הספר לומדים הילדים לאחר שעות הלימודים בבוקר מגוון רחב של מקצועות טכנולוגיים. הלימודים בבית הספר מקדמים ילדים ומסייעים להם לפתח את הידע האישי שלהם בתחומי המדע והמחשבים על כל הגוונים שלהם. בבית הספר משולבים בכיתות הלימודים גם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ובעיות קשב וריכוז. צוות הלימוד בבית הספר הוא רגיש מאוד ומכיל עבור כל תלמיד.

איך ילדים בעלי צרכים מיוחדים יכולים להשתלב בכיתות הלימוד של סאן ספארק?

ילדים בעלי צרכים מיוחדים יכולים להשתלב בכיתות הלימוד של סאן ספארק בזכות המקצועיות והרגישות של צוות המורים. צוות המורים בבית הספר מכיל ומקבל כל תלמיד והוא מקפיד להעביר ערכים אלו גם לכלל התלמידים בכיתה. בכיתות הלימוד שלנו כל תלמיד יכול לבוא לידי ביטוי אישי וכל תלמיד זוכה לקבל יחס אישי. ילדים בעלי צרכים מיוחדים זוכים לקבל יחס שווה אך מעצים בבית הספר. יחס זה מאפשר להם ללמוד ולרכוש ידע רב ערך בתחומי הטכנולוגיה והמדעים.

לימוד ילדים בעלי צרכים מיוחדים – דגשים ונקודות חשובות

בעת לימוד ילדים בעלי צרכים מיוחדים צריך לשים לב שכל ילד זוכה לקבל יחס אישי וגם שחומר הלימוד מועבר באופן יצירתי ומעניין. ככל שדרכי ההוראה יצירתיות יותר כך לילדים בעלי צרכים מיוחדים קל יותר ללמוד. אנחנו מקפידים בבית הספר ללמד ילדים בעלי צרכים מיוחדים באופן מותאם אישית ומעצים. אנחנו שמים לב לכל צורך אישי של כל ילד ואנו מתאימים לו תוכנית לימודים אישית גם במסגרת של כיתה וגם במסגרת של לימודים פרטיים. בית הספר מכיל את כל התלמידים ומאפשר להם לבקש עזרה כאשר יש להם צורך בכך.

לימוד ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולימוד מחשבים – למה זה שילוב מושלם?

השילוב בין לימוד ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובין לימודי מחשבים בסאן ספארק, הוא שילוב מושלם. כאשר זה מגיע למחשבים אין גבולות וגם צריכים מיוחדים שונים כמו למשל קביים, כיסא גלגלים, לקויות למידה, קשיי קשב וריכוז או קשיים אחרים נעלמים כי קל יותר ללמוד על המחשב. המחשבים מאפשרים לילדים רבים שיש להם צרכים מיוחדים ללמוד ביתר קלות ולהתקדם מבחינה אישית. ההתקדמות של כל תלמיד היא אישית והיא נמדדת רק מול היכולת שלו ולא אל מול ילדים אחרים.

איך לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים לקדם ילדים בעלי צרכים מיוחדים?

לימודי מחשבים בסאן ספארק יכולים לקדם מאוד ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולאפשר להם להרגיש שווים בין שווים. כאשר אנחנו מאפשרים לילדים לבטא את עצמם ולהראות במה הם טובים אנחנו מקדמים אותם ומעצמים אותם. לימודים אלו מעניינים מאוד והם יכולים לאפשר לילדים שיש להם צריכים מיוחדים להתבלט ולהראות את הידע האישי הרב שלהם. הלימודים בבית הספר מתאימים גם לילדים שאין להם ידע טכנולוגי קודם וגם לילדים שיש להם רקע וידע קודם בתחום הטכנולוגיה.

בסופו של דבר לימודים בבית הספר סאן ספארק יכולים להתאים מאוד לילדים בעלי צרכים מיוחדים, ילדים בעלי לקויות למידה וילדים בעלי קשיי ריכוז. לימודים אלו מאפשרים לאותם הילדים לחזק את הביטחון העצמי שלהם ולהרגיש הרבה יותר חזקים מבחינה אישית וקוגניטיבית. הלימודים עצמם מעצמים את הילדים ומאפשרים להם להיות בעלי ביטחון עצמי גדול יותר גם בלימודים וגם מחוצה להם בתחום החברתי.

בדוק גם

✨🌿 **ברכת חג פסח כשר ושמח מסאן ספארק מרכז הידע לתלמידים ולהורים** 🌿✨

חברים יקרים,   בזמן שאנו מתכננים לחגוג את חג הפסח, חג החירות של עם ישראל, …

Call Now Button