שפת C למתחילים

שפת C למתחילים
שפת C למתחילים

 

שפת C היא אחת משפות התכנות הוותיקות והנפוצות ביותר מבין סוגי השפות הבסיסיות האחרות. השפה מאופיינת בפשטות שלה, ביעילות הגבוהה שלה, בחסכנות במשאבים ובקצרנות שלה. אנשים הלומדים שפות מחשבים מתחילים בדרך כלל בשפה זו כשפת הראשונה ויש המתמחים וממשיכים ללמוד שפת סי פלוס פלוס הנחשבת להרחבה של שפת C למתחילים הבסיסית.

 

שפת C למתחילים –8 דברים שכדאי לדעת

לשפת ה-C יש שימושים רבים, בעיקר בתחומים שבהם יש דגש על ביצועים גבוהים כמו מערכות הפעלה, משחקים, מסדי נתונים, מערכות הפעלה של לינוקס, חלונות קינטוש ועוד. רוב התחומים האלו נכתבים בשפת ה- C.

בשפת ה- C נכתבו גם מערכות הפעלה פופולאריות בעולם המחשבים כמו מערכות הפעלה Windows  ו – Linux. רוב המתכנתים בכל העולם משתמשים בשפה זו בשל היתרונות הרבים שיש לשפה כמו רמת היעילות הגבוהה שלה, המהירות שבה אפשר לעבוד אתה, והעובדה שהיא מכילה אפשרויות של הידור ושדרוג רבות כמו מציאת באגים, עריכת קוד ועוד.

כל סטודנט למחשבים חייב להכיר את שפת ה- C כדי שהוא יוכל להבין שפות תכנות אחרות המשמשות לכתיבת תוכנות מתקדמות יותר. ידיעת השפה מהווה את אחד הדרישות הבסיסיות הנדרשות מהסטודנטים למחשבים ומכללת סאן פארק מקיימת קורסים ייעודיים ללימוד השפה, בין השאר גם לסטודנטים המעוניינים ללמוד מחשבים.

הקורס בשפה זו נחשב לקורס ברמת קושי בינונית, הוא אינו קל, אך גם לא קשה מדי. הלימודים בקורס מורכבים מלימודים עיוניים ומתרגול מעשיו בסיום הקורס ידעו הלומדים להכין פרויקט שתוכנן בשפה זו.

הביקוש לקורסים המלמדים שפת C למתחילים גבוה מאחר וזוהי שפה בסיסית שכל מתכנת חייב לשלוט בה. קורס ממוצע בשפה זו נמשך כחודשיים עד שלושה חודשים, אך יש גם קורסים מזורזים יותר.

בין הנושאים הנלמדים בקורס בסיסי של שפת הסי לומדים את הנושאים הבאים: מחרוזות, קבצים, לולאות, אינדקסים, ניפוי שגיאות, תנאים, מבוא ללוגיקה, תרשימי זרימה, קלט ופלט בסיסיים, פונקציות, תרימי זרימה, מבני נתונים דינאמיים ועוד.

שפת סי פלוס פלוס היא שפה אשר מרחיבה את שפת הסי הבסיסית ומאפשרת לה תכונות נוספות ויכולות מגוונות יותר. השימוש בשפת סי פלוס פלוס מאפשר לכתוב תכניות גדולות ומורכבות יותר והרבה תוכנות ומשחקים רבים נכתבו בשפה זו.

אם אתם מחפשים קורס של שפת סי למתחילים, כדאי לכם לבחור במכללת סאן ספארק. צוות המרצים במכללה מכיר היטב את חומר הלימודים, שולט בכל שיטות הלימוד וידע להעביר בהצלחה את כל הידע הנדרש במסגרת הקורס.

אולי יעניין:

קורס אבטחת מידע למתחילים

חוגי העשרה לילדים

Call Now Button