חוג גרפיקה עיצוב ובניית אתרים לילדים

חוג גרפיקה עיצוב ובניית אתרים לילדים
חוג גרפיקה עיצוב ובניית אתרים לילדים

תחום לימודים מבוקש ומהנה

חוג גרפיקה עיצוב ובניית אתרים לילדים הוא חוג מאתגר, מעשיר, אך גם מהנה. בתום הלימודים, המשתתפים יכולים להציג לראווה אתרים, שהם בנו ועצבו בכלים שנתנו להם בכיתה הלימוד במרכז הידע סאן ספארק. בשנים האחרונות, הביקוש למעצבי אתרים מיומנים ומקצועיים, רק הולך וגובר. אנשים אשר מקימים בלוגים, אתרים מקצועיים או אתרים לשיווק מוצרים שהם מייצרים, יודעים עד כמה העיצוב של האתר חשוב כדי למשוך גולשים. למעשה, היום כל אחד יכול היום להקים ולעצב אתר באינטרנט. עם זאת, אפשר להניח, שאדם שלא למד באופן מקצועי לבנות ולעצב אתר באינטרנט, יתקשה מאד להקים בעצמו אתר אטרקטיבי ודינאמי, בניגוד לתלמיד שסיים את לימודיו בהצלחה, בחוג לגרפיקה ובניית אתרים בסאן ספארק.

לומדים, מתגברים על הקשיים ונהנים

חוג גרפיקה עיצוב לבניית אתרים לילדים הוא חוג המאפשר ליצירתיים שבינינו לבטא את היצירתיות ואת הידע שלנו בתחום המחשבים. חלק מהמשתתפים בקורס, מתמודדים עם קשיים ואתגרים בתכנים מסוימים. צוות המנחים והמורים בסאן ספארק ערוך ומוכן לעזור לכל משתתף המתמודד עם קשיים בחומרים הנלמדים. גם אם ההתחלה קשה, התלמידים אינם מוותרים, זוכים לעזרה ולגיבוי מצוות המורים, ולאחר פרק זמן קצר, מתגברים על הקשיים ונהנים מתהליך הלמידה, וכמובן, מהתוצאות המתבטאות בבניית ועיצוב אתרים מקוריים. מכיוון שמדובר בתחום שבו ליצירתיות יש חשיבות רבה להצלחת המשתתפים, תלמידים רבים בעלי זיקה לתחום האומנותי, שאוהבים לצייר ומתעניינים בתחומי אומנות נוספים, יכולים למצוא את מקומם בעולם המחשבים, שהוא בדרך כלל מתחבר לאנשים בעלי רקע ריאלי, ולאו דווקא לבעלי רקע אומנותי.

עיסוק מעניין בהווה וכלים לעתיד מקצועי מרתק

הלימודים במסגרת חוג גרפיקה עיצוב ובניית אתרים לילדים מיועד לילדים בעלי כישורים אומנותיים בתחום הציור או הגרפיקה. לקורס מגיעים ילדים בגילאים צעירים, שרואים בקורס גרפיקה לבניית ועיצוב אתרים, נישה מצוינת להביע את הכישורים שלהם, ולפתח בכלים המתאימים, כישורים נוספים, כמו עיצוב ואנימציה. עולם הגרפיקה והאנימציה מאפשרים לילדים צעירים לבטא את כישוריהם האומנותיים ואת היצירתיות שלהם ולמצוא עיסוק מעניין בהווה. ניתנת להם האפשרות בתום הקורס המרתק, להצטרף לקורסים נוספים, שיעשירו את הידע שלהם בתחום המחשבים ויכשירו אותם לעסוק בתחומים נוספים מעבר לתחום שהם מעוניינים לעסוק בו. במהלך הקורס הם מכירים חברים חדשים ומדריכים מנוסים ומיומנים אשר מלווים ותומכים בהם לאורך כל הדרך.

 כל הזכויות שמורות © סאן ספארק מרכז הידע.

בדוק גם

על הדרך בה הרגשה טובה מובילה להצלחה – סאן ספארק המקום הנכון לילד שלך

כהורים ההצלחה והתחושה הטובה של הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב. יש הרבה מאוד דרכים …

כתיבת תגובה

Call Now Button