יחס מורה ותלמיד בעידן הטכנולוגי

הרבה מאוד דברים השתנו בעידן הטכנולוגי בו כולנו חיים ועובדים. אחד הדברים המרכזיים שלא השתנה ודווקא לטובה הוא יחס מורה ותלמיד. גם בעידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים, יחסי מורה ותלמיד צריכים להיות עם מתן כבוד הדדי, מתן מרחב וגם שמירה על הפרטיות של כל אחד מהצדדים. אם אנחנו רוצים לרשום את הילדים שלנו לחוגי העשרה כדאי לנו לבדוק קודם מי המורה או המרצה שמעביר את הקורס. ככל שהמורה יהיה מקצועי יותר, מכבד יותר, עם יותר גבולות ויותר רגישות – כך הילדים שלנו ייהנו יותר מהלימודים אתו.

מה מיוחד ביחסים בין מורים ותלמידים בסאן ספארק?

בבית הספר סאן ספארק מרכז הידע היחסים בין מורים ותלמידים הם מיוחדים מאוד. הקשר בין המורים והתלמידים בבית הספר שלנו הוא ייחודי כי הוא מבוסס על כבוד הדדי בין התלמידים והמורים. בבית הספר קיים חוזה לא כתוב בו המורים מכבדים את הפרטיות ואת הכבוד האישי של התלמידים והתלמידים בתורם מכבדים גם הם את הזכות לפרטיות של המורים ונותנים להם כבוד. צוות המורים בבית הספר נותן תשומת לב רבה לכל תלמיד ומתייחס לכל התלמידים באופן שווה ורגיש.

למה חשוב לשמור על מרחק פיזי בין מורה ותלמיד?

אחד הדברים שהכי חשוב לשמור עליו בקשר בין מורים ותלמידים הוא המרחק הפיזי או הגבולות הפיזיים. כאשר המורה מכבד את המרחב הגופני של הילד הוא מכבד אותו כאדם ולא פוגע בו. המורים בסאן ספארק יודעים לכבד את המרחב האישי של כל תלמיד והם מקפידים גם לכבד את המרחב הפיזי שלהם וגם את המרחב הרגשי שלהם. המורים בבית הספר מקפידים לא להרים את הקול על התלמידים ולהתנהג כלפי כל תלמיד במרב הכבוד והרגישות המתבקשים באופן מותאם אישית.

איך המורים בסאן ספארק עוזרים לילדים מבחינה חברתית?

אחד הדברים היפה יותר לראות בקשר שבין המורים והתלמידים בסאן ספארק הוא הדרך שבה המורים עוזרים לתלמידים שיש להם קשיים חברתיים. הרבה מהלמידה בבית הספר היא אישית אבל יש בה גם חלקים של עבודת צוות או עבודה בקבוצה. המורים בבית הספר יודעים לתמוך בילדים שיש להם יורת קושי להיפתח, שהם ביישנים יותר או שיש להם קושי חברתי ליצור קשרים וחברויות. הרגישות של המורים והקבלה המלאה שלהם של כל התלמידים מלמדת את כל התלמידים בקורסים השונים להרגיש מוכלים וחלק מהקבוצה החברתית של הכיתה.

איך המורים בסאן ספארק מקדמים את התלמידים שלהם מבחינה לימודית?

המורים בסאן ספארק מקדמים את התלמידים לא רק מבחינה חברתית ואישית אלא גם וקודם כל מבחינה לימודית. המורים בבית הספר יודעים לאתגר את התלמידים המתקשים כך שהם ישלטו באופן מלא בחומר והם יודעים גם לאתגר את התלמידים המצטיינים כך שהם יחדדו את היכולות האישיות שלהם. צוות המורים בבית הספר הוא מקצועי מאוד ומנוסה. המורים יודעים לזהות מתי יש תלמיד שמתקשה להבין או לקלוט את החומר הנלמד ומתי צריך “לשחרר את החבל” ולתת לתלמידים להשתחרר ולהוציא קצת אנרגיה עם צחוקים בכיתה.

הלימודים בבית הספר יכולים לקדם כל ילד וכל ילדה שלומדים בו. כלל התלמידים בבית הספר מרגישים בנוח בחברת המורים וזוכים לקבל יחס מכיל ואוהד לאורך כל הלימודים שלהם. צוות המורים שלנו יודע לקבל ולהכיל כל תלמיד לא משנה איזה קשיים או אתגרים הוא מביא אתו לכיתה וללימודים. המטרה של צוות ההוראה בבית הספר היא לקדם את הידע הטכנולוגי של התלמידים וגם להקנות להם הרגלים חשובים כמו היכולת להתמיד, להשקיע ולהתמודד ולנצח קשיים.

בדוק גם

🌈 גידול דור של חדשנים ויזמים במרכז הדרכות סאן ספארק! 🌈

בעולם שבו חדשנות ויזמות הם המפתח להצלחה, חשוב יותר מתמיד להכין את ילדינו לעתיד. בסאן …

Call Now Button