טכנולוגיה כשפה נוספת

רבות נאמר על כך, שחשוב שהילדים שלנו ילמדו וידעו לדבר בכמה שיותר שפות. אחת השפות שהכי חשוב שהילדים שלנו ישלטו בה וידעו לדבר בה היא שפת הטכנולוגיה. טכנולוגיה היא שפה לכל דבר, כי יש לה קודים של התנהגות, תרבות ושימושים שונים. לימודים של טכנולוגיה כשפה נוספת יכולה להכין טוב ילדים ובני נוער לעתיד שלהם בו הם יהיו בוגרים וירצו לעבוד בשוק העבודה. שוק העבודה נורא צריך אנשים שיודעים לדבר טכנולוגיה ומבינים בסוגי הטכנולוגיות השונות. ככל שהילדים שלנו ילמדו לדבר טכנולוגיה מוקדם יותר כך הם יותר ישלטו בה.

למה כדאי ללמוד טכנולוגיה כשפה נוספת?

אז למה כדאי לילדים שלנו ללמוד טכנולוגיה כשפה נוספת? כדאי לילדים שלנו ללמוד טכנולוגיה כשפה נוספת, כי לימודים אלו יוסיפו להם הרבה עניין ויקדמו אותם מבחינה לימודית ואישית. כאשר הילדים שלנו יבחרו סוג טכנולוגיה מסוים בו הם רוצים להתמחות הם יוכלו ליהנות מאוד מתהליך הלימודים. הלימודים עצמם יכולים לקחת מספר חודשים או מספר שנים והם יכולים גם להתחיל בבגרות ולהמשיך במשך כל ימי החיים של הילדים שלנו. ברגע שהילדים שלנו ילמדו לדבר טכנולוגיה הם גם ירכשו כלים ללמוד סוגים שונים ומגוונים של טכנולוגיות לבד בכוחות עצמם.

איזה טכנולוגיה אפשר ללמוד כשפה נוספת?

יש הרבה טכנולוגיות שאפשר ללמוד כשפה נוספת. בין סוגי הטכנולוגיה המובילים שהילדים שלנו יכולים ללמוד ניתן לכלול:

  • שפות תכנות שונות
  • שפות עיצוב גרפי
  • שפות בניית אתרים
  • שפות קידום אתרים אורגני
  • שפות פרסום ברשתות החברתיות
  • שפות טכניות של טכנאי מחשבים

למעשה כל מקצוע שנוגע בתחום טכנולוגי או דורש הבנה בטכנולוגיה מסוג מסוים הוא מקצוע שמהווה שפה שלמה אותה הילדים שלנו יכולים ללמוד. כאשר הילדים שלנו “ידברו באופן שוטף” בשפה הטכנולוגית אותה הם בחרו ללמוד הם יוכלו להצליח יותר בלימודים שלהם וגם בחיים הפרטיים שלהם והם יחוו הרבה הצלחות שיעלו את הביטחון העצמי שלהם.

איך אפשר ללמוד טכנולוגיה כשפה נוספת בסאן ספארק?

אם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ילמדו טכנולוגיה כשפה נוספת, אבל אנחנו לא בטוחים איפה או איך הם יכולים לעשות זאת, כדאי לנו לרשום אותם כצעד ראשון לבית הספר למקצועות הטכנולוגיה לילדים ובני נוער של סאן ספארק. סאן ספארק הוא מרכז לימודי טכנולוגיה לילדים ובני נוער שקיים כבר עשרות שנים. לבית הספר שלנו יש מאות ואפילו אלפי בוגרים מוצלחים שלאחר שלמדו בבית הספר הפכו להיות מומחים לטכנולוגיה והמשיכו להתפתח וללמוד בצבא או בלימודים לתואר גבוה.

יתרונות של לימודי טכנולוגיה ומחשבים בסאן ספארק

יש הרבה יתרונות של לימודי טכנולוגיה ומחשבים בסאן ספארק. היתרון המרכזי של בית הספר הוא הניסיון רב השנים שיש לו בלימוד ילדים ובני נוער (כולל ילדים ובני נוער בעלי לקויות למידה וצרכים מיוחדים). הלימודים בבית הספר מותאמים במיוחד לילדים ובני נוער, אך הרמה שלהם עדיין גבוה מאוד ואיכותית בדיוק כמו הלימודים במכללה או באוניברסיטה. צוות המורים בבית הספר הוא מומחה לתחומי המחשב והטכנולוגיה השונים. צוות המומחים של בית הספר מעניק לכל תלמיד יחס אישי וחם שמאפשר לו ללמוד מטעויות ולהתקדם הלאה.

לסיכום, ניתן לומר, שאם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ילמדו טכנולוגיה כשפה נוספת, כדאי לנו לרשום אותם ללימודים כבר היום. הלימודים בבית הספר יקדמו מאוד את הילדים שלנו ויאפשרו להם להתפתח מבחינה מחשבתית ואישית. כדאי לנו במיוחד לרשום את הילדים ללימודי טכנולוגיה ומחשבים בסאן ספארק – כי זה המקום הטוב ביותר עבורם.

בדוק גם

הודעה חשובה!

15/04/2024 יום שני:  לקוחות ותלמידים יקרים!  פיקוד העורף הסיר בחצות הלילה את המגבלות על קיום …

Call Now Button