ילדים רבים מתעניינים בעולם האופנה ורוצים להפוך להיות מעצבי אופנה לכל דבר ועניין. באמצעות לימודי הדפסה תלת ממד בבית הספר למקצועות הטכנולוגיה סאן ספארק מרכז הידע יכולים לאפשר לילדים להדפיס לבד את הבגדים שהם מעצבים בתוכנת מחשב ייעודית. באמצעות הדפסת תלת מימד אפשר להדפיס בגדים, בדים, אקססוריז וכל פרט לשימוש ביתי. את הפריטים האלו הילדים שלנו יכולים למכור והם יכולים למכור אותם גם דרך האינטרנט, דרך חנויות שהם יפתחו לבד בזמן הלימודים בסאן ספארק.

מה אפשר להדפיס בעזרת מדפסת תלת מימד?

בעזרת מדפסת תלת מימד אפשר להדפיס כל דבר מכוסות ועד פריטי אופנה שונים כמו כובעים, צעיפים, מכנסיים, חולצות ועוד… . אם הילדים שלנו הם ילדים יצירתיים ואנחנו רוצים לעודד אותם ליצירתיות ולמיצוי הכישרון האישי שלהם אנחנו יכולים לרשום אותם לקורס הדפסת תל ממד בו הם ילמדו איך לייצר לבד בבית באמצעות הדפסה בגדים מקוריים.

אם לילדים שלנו יש חלום ללבוש בגדים שלאף אחד אחר אין הם יכולים לעצב לעצמם את הבגדים בקורס ולבחור איזה בגדים הם ידפיסו. הדפסת הבגדים תקדם מאוד את הילדים שלנו ותאפשר להם לקחת אחריות על תהליך תכנון וייצור של בגדים מההתחלה ועד הסוף. חשוב שנעודד את הילדים שלנו ונאפשר להם לבטא את היכולות האישיות שלהם גם אם לפעמים בדרך יתעוררו קשיים ולא תמיד יהיה להם פשוט.

לאיזה ילדים קורס הדפסה תלת מימד יכול להתאים?

קורס הדפסה תלת מימד יכול להתאים למגוון רחב של ילדים. כולל לילדים ש:

  • יש להם חוש אופנתי
  • יש להם חוש טכני מפותח
  • יש להם יכולת טכנולוגית
  • יש להם יכולת אמנותית
  • הם יצירתיים
  • הם בעלי יכולת התמדה

אם אנחנו רוצים לקדם את הילדים שלנו כדאי לנו לרשום אותם לקורס הדפסה תלת מימד שיכולה לקדם אותם מאוד. אם הילדים שלנו מגלים שיש להם כישרון אמיתי והם רוצים לממש אותו כדאי לנו לרשום אותם לקורס הדפסה תלת ממד בו הם ילמדו את יסודות נושאי העיצוב והם ילמדו איך הם יכולים לייצר לבד בגדים ולמכור אותם.

מה לומדים בקורס הדפסת תלת מימד בסאן ספארק מרכז הידע?

אז מה לומדים בקורס הדפסת תלת מימד בבית הספר סאן ספארק מרכז הידע? בקורס הדפסת תלת מימד בסאן ספארק מרכז הידע לומדים:

  • איך לתכנן פריטים בתוכנת הדפסת תלת מימד
  • איך מדפיסים במדפסת תלת מימד
  • מה שלבי הייצור של מוצר
  • מה שלבי התכנון של מוצר
  • איך אפשר לשווק מוצר

נושאי הלימוד בקורס מותאמים במיוחד לילדים ובני נוער והם יכולים לאפשר להם לממש את היכולות האישיות שלהם. אם אנחנו רוצים לאפשר לילדים שלנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם כדאי לנו לרשום אותם לקורס שישלב גם טכנולוגיה וגם יצירתיות וממד אמנותי.

בסופו של דבר קורס הדפסת תלת מימד יאפשר לילדים שלנו לגלות מה הם באמת אוהבים ובמה הם באמת טובים. הקורס כולל מרצים מקצועיים שמכילים את התלמידים ומקשיבים להם. כל תלמיד זוכה לקבל יחס מכבד ואישי שמותאם לצרכים האישיים ולאופי האישי שלו. הלימודים בקורסים בבית הספר מחזקים את הביטחון העצמי של התלמידים ומעצימים אותם מבחינה חברתית ולימודית. פעמים רבות הלימודים בסאן ספארק מאפשרים לילדים להצטיין ביתר קלות בלימודים שלהם בבית הספר ולהראות במה הם באמת טובים ויכולים להצליח הכי הרבה.

בדוק גם

✨🌿 **ברכת חג פסח כשר ושמח מסאן ספארק מרכז הידע לתלמידים ולהורים** 🌿✨

חברים יקרים,   בזמן שאנו מתכננים לחגוג את חג הפסח, חג החירות של עם ישראל, …

Call Now Button