סאן ספארק כתבות פייסבוק 1080 1080פרונטלי 0222 3.למה כדאי ללמוד פייתו

למה פייתון?

למה פייתון?💻 

Python היא שפת תכנות עילית ונחשבת למתקדמת כיוון שהיא מקלה המתכנת בתהליך כתיבת תוכנות . היא “משלימה” חלק מעבודתו באופן אוטומטי והופכת את תהליכי הפיתוח למהירים בהרבה. השפה הזו החלה את דרכה עוד בשנות ה-90 ומאז שודרגה מספר פעמים, היום פייתון היא השפה הפופולארית בקרב מהנדסי תוכנה ברחבי . הדרישה לכותבי ובודקי תוכנה בשפת פייתון היא עצומה גם בחברות התוכנה הגדולות כמו , IBM.אנחנו בסאן מרכז הידע מעדכנים את תוכנית הלימוד יחד עם החידושים והעדכונים הנשנים בתוכנת פייתון. החוג מתאים ללא ניסיון קודם ידע כלשהו בתכנות. נדרשים רצון להצליח ושאיפה למצוינות.  

מספר המקומות מוגבל! מהרו להירשם 👇 

הסניף הקרוב אליך: