מהי התרומה של לימודי אנגלית מגיל צעיר

מהי התרומה של לימודי אנגלית מגיל צעיר
מהי התרומה של לימודי אנגלית מגיל צעיר

מדוע כדאי ללמוד קורס אנגלית כבר בגיל צעיר

בימינו, אנגלית היא השפה החשובה והנפוצה ביותר, כשבתחומים רבים בחיינו, אי ידיעת השפה האנגלית, יכולה להעמיד מכשול בהתקדמותנו המקצועית כמעט בכל תחום. לימודי אנגלית בגיל צעיר, מאפשרים לילדים להיכנס לעולם של הגדולים במהירות גדולה יותר. אין זה סוד, שתחום ההייטק, והטכנולוגיה בכלל, עמוס במונחים באנגלית, רובם מונחים טכניים. כדי להבין את ההנחיות של תוכנות והפעלת מכשירים מורכבים, על המתכנים והמפעלים להבין את השפה האנגלית ברמה גבוהה. ילדים המעוניינים להשתלב בעולם המחשוב כבר בגיל צעיר, חייבים לשדרג את ידיעת האנגלית שלהם, אחרת לא יוכלו להתקדם בלימודיהם במקצועות ההייטק, שהשפה האנגלית היא השלטת הבלעדית בתחום.

בעבר, לימודי אנגלית היו אך ורק חלק ממערכת הלימודים של תלמידים, כשאחרי קבלת תעודת הבגרות, רבים הפסיקה להשתמש בה, אלא אם היו זקוקים לשפה בעבודתם או במסגרת לימודיהם במוסדות להשכלה גבוהה. מאז שהאינטרנט הפך את עולמנו לכפר גלובלי, ידיעת אנגלית ברמה גבוהה, הפכה לדרישה אמיתית ומחייבת ולא לבונוס. במסגרת פעילויות רבות שאנחנו עושים במחשב, מסמכים רבים מוצגים באנגלית, ולא פעם, אתרי התרגום השונים, אינם מסוגלים להעניק תרגום מדויק של המסמכים המוצגים ברשת. בנוסף, הרבה אנשים נדרשים לקרוא מסמכים באנגלית כחלק מעבודתם ברשת. הדרך הטובה ביותר לשדרג את רמת האנגלית שלהם, היא בעזרת השתתפות בחוגים וקורסים לאנגלית. ואם אפשר להתחיל ללמוד כבר בגיל צעיר, עוד יותר טוב.

יכולת קליטה ושליטה מהירה מקצרים את תהליך הלמידה

בשנים האחרונות, ילדים עובדים על המחשב או מקבלים את הטלפון הנייד הראשון שלהם, מיד עם עלייתם לכיתה א’. החשיפה לעולם האינטרנט ולכלי מדיה שונים בגילאי ילדות, מכניסה את הילדים לעולם של מונחים באנגלית עוד לפני שהם יודעים לכתוב כמה משפטים בעברית. מסיבה זו, אין דבר טבעי יותר מלרשום את הילדים לחוגים באנגלית, גם אם הם לומדים במקביל לכתוב ולקרוא בעברית.

אין שום מגבלה בכך שילדים בני שש ומעלה, ילמדו במקביל מספר שפות. בגילם הצעיר, יכולת הקליטה שלהם במיטבה, וכפי שהם חשופים לשפה העברית ביומיום, אם הם ילמדו את השפה האנגלית, שהם שומעים בלי הפסקה מיומיום, לא אמורה להקשות עליהם, אלא להגביר את היכולת שלהם ללמוד ולהתעמק בתחום שמעניין אותם. ידיעת שפה נוספת מרחיבה את האופקים של הילד, ותורמת לחיזוק הביטחון העצמי שלו.

עוד חוגים:

חוגי העשרה לילדים

חוג תכנות לילדים

בדוק גם

גאוני מחשבים סיימו בהצלחה את לימודי המחשבים במכללת סאן ספארק מרכז הידע

Call Now Button