מיומנויות בסיסיות במחשב.

מערכות ההפעלה הפופולריות ביותר
מערכות ההפעלה הפופולריות ביותר

 

מסלול 42 שעות

Windows 8/10 ו-Internet למתחילים.

מטרת הקורס: החלטת ללמוד לעבוד על המחשב? התחל מייד עם מערכת ההפעלה העדכנית ביותר – Windows 8/10! לקוחות ברחבי העולם העריכו את כממשק ידידותי עם אפשרויות חדשות. רוצה להיות בין אלה אשר התפתחו יחד עם התפתחות הטכנולוגיה המודרנית? רוצה ללמוד איך לעבוד עם Windows 8/10, ובאותו זמן ללמוד לעבוד על גרסאות קודמות של מערכת – Vista או XP? לפיכך, זה כמובן – יתאים לך. מערכות ההפעלה Microsoft Windows (גרסאות Windows 8/10) היא בין מערכות ההפעלה הפופולריות ביותר בשימוש הן במשרד והן במחשב בבית. בעזרת Internet Explorer המשתמש ימצא ברשת הגלובלית כל מידע דרוש ויוכל לשמור אותו.
תיאור הקורס: חבילת תוכנות Microsoft Office 2013 היא מובילה ברשימה של תוכנות מקבילות עבור הנוחיות ואפשרויות השימוש. התוכנית Microsoft Word מאפשרת הכנת מסמך מורכב. הקורס מיועד עבור משתמשי מחשב אישי, כולל תלמידים שמעולם לא השתמשו בציוד המחשב. קורס זה נדרש לתלמידים בבתי ספר, במכללות או באוניברסיטאות למשימות ההדרכה, ועובדים במשרד בדרגה כלשהי כדי להתמודד עם משימות יומיומיות. כמובן יהיה גם שימושי לבעלי ידע בתוכנית, ומעוניין לשפר ולהעלות את יעילותו באמצעות טכניקות ושיטות עבודה חדשות.
עם סיום הקורס אתה תוכל: לעבוד עם מבנה הקבצים של המחשב עבור משימות יומיומיות (להעתיק, להעביר, למחוק, וכו ‘), שימוש בתוויות;  חיפוש במחשב;  להפעיל תוכניות, כולל חילוץ נתונים מהארכיון  לחפש את המידע הדרוש באינטרנט ולשמור אותו במחשב שלך.  לשלוח ולקבל הודעות דואר אלקטרוני בתיבת הדואר הנכנס (לפתוח תיבת דואר חינם ברשת האלקטרונית).  ליצור ב-Microsoft Word 2013 ולערוך מסמכי טקסט פשוטים.
ידע קודם בקורסים: אין צורך

הכשרה מוקדמת היא המפתח ללמידה מוצלחת שלך. הכנה מראש מהווה ידע קודם שנרכש בקורסים אחרים של המרכז (חובה הכשרה מוקדמת). כדאי לך לקרוא את התוכנית השנה ולהעריך בצורה עצמאית אם יש לך ידע מקביל וניסיון לתוכנית. אם יש לך ידע של לפחות 85-90% של הקורס המומלץ, עליך לקבל הכשרה מוקדמת. רק אז תוכל ללמוד היטב בקורס הנבחר.

ההרצאות ומספר שעות אקדמיות (עומס בכיתה עם המורה)
נושא שעות אקדמיות מפגשים
1 מבנה המחשב ומערכת ההפעלה של Windows

 

4 1
2 עבודה עם קבצים ותיקיות ב-Windows

 

4 1
3 עבודה עם קבצים ותיקיות ב-Windows. מציאת מידע בתוך המחשב

 

4 1
4 עבודה עם קבצי ארכיון. מאבק עם וירוסים של המחשב

 

2 0,5
5 ראשית המסע לאינטרנט. עבודה עם דואר אלקטרוני

 

6 1,5
6 Microsoft Office 2013. יצרת מסמך טקסט ב-Word 2013

 

4 1
סך הכל: 24

+12 חינם

6
עומס ההוראה סה”כ – 72 שעות אקדמיות

 

בדוק גם

קורס הכרת המחשב – בסיסי

מסלול – 10 שעות אקדמיות על המסלול המחשב הינו אחת ההמצאות החשובות ביותר לאדם המודרני …

כתיבת תגובה

Call Now Button